اخبار بازی

موتور Star Citizen بعد از چهار سال عوض شد

موتور Star Citizen بعد از چهار سال عوض شد 1

استودیوی سازنده بازی Star Citizen یعنی Cloud Imperium Games امروز اعلام کرد که آنها برای ساخت این اثر از موتور Lumberyard Game Engine شرکت Amazon استفاده خواهند کرد. بر اساس گزارش Polygon آنها ساخت بازی را با موتور Cry Engine شروع کرده بودند.

کارگردان بازی Chris Roberts اشاره کرد:« ما در سال گذشته همواره با Amazon در حال همکاری بودیم در عین حال نیز دنبال شرکتی بزرگ در دنیای تکنولوژی می‌گشتیم که شریک طولانی مدت ما برای Star Citizen باشد.» او همچنین در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد:« موتور Lumberyard تکنولوژی‌های بسیار خوبی برای یک بازی آنلاین ارائه می‌کند، مثل استفاده بسیار خوب از تکنولوژی پردازش ابری و استفاده از ابزار‌هایی مانند Twitch که میلیون‌ها گیمر را به هم متصل می‌کند. به خاطر اینکه طرز فکر ما از لحاظ تکنولوژی با Amazon یکی بود، انتقال بازی از Cry Engine به Lumberyard کار بسیار آسانی شد. من خوشحالم که اعلام کنم نسخه آلفا 2.6 این بازی روی Lumberyard اجرا می‌شود.

رئیس بخش بازی Amazon آقای Dan Winters نیز در این رابطه گفت:« Star Citizen و اسکادران 42 دو پروژه بسیار جاه طلبانه هستند که با استفاده از تکنولوژی موتور Lumberyard و پردازش ابری به نتیجه خواهند رسید.» Crytek به تازگی اعلام کرد که پنج استودیوی خود را تعطیل کرده و با مشکلات مالی مواجه است. بر اساس اعلام استودیوی Cloud Imperium مشکلات Crytek تاثیری بر روند ساخت بازی آنها نخواهد داشت. این استودیو اعلام کرد:«ما از این لحظه به هیچ عنوان وابستگی به Crytek نداریم.» Star Citizen در اکتبر سال 2012 برای اولین بار معرفی شد. این پروژه بودجه 139 میلیون دلاری خود را با استفاده از هواداران و توسط Kickstarter محیا کرد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − هشت =