اخبار بازی

موجودی فروشگاه‌های ژاپن از Nioh به پایان رسیده

در انتهای هر هفته موسسه تحقیقات بازار ژاپن یعنی مدیاکریت آمار پرفروش‌ترین بازی‌های این بازار در یک هفته اخیر را منتشر کرده که طبق آن اطلاعات جالبی درباره Nioh به دست آمده.

هرچند Nioh موفق شده در هفته اول انتشار خود به فروشی معادل 75.477 نسخه دست یابد اما این تنها بخشی از موفقیت ساخته جدید Team Ninja است. مدیاکریت توضیح داده که این هفته Nioh بیشترین آمار را در زمینه نسبت تعداد عرضه و تقاضا به دست آورده و عملا 90.68 درصد نسخه‌های وارد شده به فروشگاه‌های فروخته شده‌اند.

نکته جالب توجه این است که با وجود انتشار دموی بازی در زمانی نزدیک به انتشار نسخه اصلی، آمار پیش‌فروش‌های Nioh پایین‌تر از انتظارات بوده. اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که تنها 30 درصد فروش هفته اول به پیش‌خرید اختصاص داشته و درصد بالایی از گیمرها بعد از انتشار نقد‌های مثبت بازی برای خرید آن تصمیم‌گیری کرده‌اند.

مدیاکریت توضیح داده که وضعیت فعلی Nioh شباهت بسیاری به زمان عرضه Demon’s Souls در فوریه سال 2009 دارد. آن بازی هم در هفته اول تنها 40 هزار نسخه فروش داشت اما میزان عرضه به تقاضا آن 95.21 درصد بود. با توجه به این مسئله کارشناس‌ها اعتقاد دارند که باید در طولانی مدت شاهد فروش خوب Nioh باشیم.

 

منبع

 

برچسب‌هاDemon's Souls nioh PS4 sony Team Ninja
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + نوزده =