اخبار بازی

موزه تاریخ بلژیک از تور دیجیتالی Assassin’s Creed Origins استفاده می‌کند

موزه تاریخ بلژیک از تور دیجیتالی Assassin’s Creed Origins استفاده می‌کند

وی جی مگ: موزه تاریخی و هنری شهر بروکسل بلژیک تحت عنوان Cinquantenaire Museum برای نمایشگاه مصری خود از تور دیجیتالی Assassin’s Creed Origins استفاده می‌کند. این موزه برنامه دارد تا به بازدیدکنندگان خود اجازه تجربه حالت Discovery Tour بازی مذکور را تا آخر ماه آپریل بدهد.

به گزارش وی جی مگ، افرادی که می‌خواهند این بخش را تجربه کنند تنها لازم است تا مبلغ 10 یورو را برای ورودی این نمایشگاه پرداخت کنند. سپس می‌توانند Discovery Tour بازی Assassin’s Creed Origins را به صورت رایگان تجربه کنند.

آقای Bart Schouppe رییس بخش ارتباطات این موزه در رابطه با این موضوع چنین اظهار کرد «این نکته بسیار مثبتی است که بدین طریق می‌توان علاقه مردم را جلب کرد. چنین چیزی صرفا به یادگیری مربوط نمی‌شود بلکه به تجربه دوران باستانی به همان حالتی که بوده مربوط می‌شود.

یادگیری تاریخ به مانند این است که شما به یک کشور غریبه سفر کرده‌اید. شما فرهنگ‌های زیبایی را کشف می‌کنید و با سنت‌های آنان آشنا می‌شوید. به‌علاوه با سبک زندگی مردم آن زمان نیز به طور کامل آشنا می‌شوید. Assassin’s Creed Origins موارد بسیاری را به چنین تجربه‌ای می‌افزاید.»

آن‌طور که پیداست این موزه همکاری را با شرکت Ubisoft به منظور استفاده از Discovery Tour بازی Assassin’s Creed Origins آغاز کرده اما ظاهرا برای استفاده از آن مجبور به پرداخت پولی به این شرکت نشده است. به‌علاوه فعلا مشخص نیست که استفاده از Discovery Tour در این نمایشگاه پس از ماه آپریل نیز ادامه می‌یابد یا خیر.

موزه تاریخ بلژیک از تور دیجیتالی Assassin’s Creed Origins استفاده می‌کند

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 6 =