اخبار بازی

موسسان Sledgehammer Games این استودیو را ترک کردند

موسسان Sledgehammer Games این استودیو را ترک کردند

وی جی مگ: ساعاتی پیش مشخص شد که که موسسان Sledgehammer Games، سازنده بازی Call of Duty WW2 این استودیو را ترک کردند.

به گزارش وی جی مگ، Michael Condrey و Glen Schofield که موسسان Sledgehammer Games بودند حالا این استودیو را ترک کرده‌اند و حالا در سمت‌های اجرایی در شرکت Activision به فعالیت خود ادامه خواهند داد. این خبر توسط Kotaku منتشر شده است که اعلام کرده آنها چند هفته پیش از تغییرات در سطح بالای استودیوی Sledgehammer Games مطلع شده بودند اما Activision تا به امروز آن را تایید نکرده بود.

با ترک استودیو توسط این دو نفر، حالا Aaron Halon ریاست استودیوی مذکور را بر عهده گرفته است. او بیش از 20 سال سابقه در صنعت بازی دارد و می‌تواند در پروژه‌های آینده این تیم به آنها کمک فراوانی کند. Condrey و Schofield قبل از حضور در Sledgehammer Games در استودیوی حالا بسته شده Visceral Games فعالیت می‌کردند. استودیوی Sledgehammer Games در سال 2009 توسط اکتیویژن خریداری شد و در ابتدا به تیم‌های دیگر در ساخت Call of Duty کمک می‌کرد. آنها اولین بار در سال 2014 با ساخت Call of Duty Advanced Warfare خود را به عنوان سومین تیم در چرخه ساخت سالیانه این سری معرفی کردند.

در حال حاضر مشخص نشده که Condrey و Schofield در اکتیویژن در چه شغلی مشغول به کار شده و یا خواهند شد اما این تغییرات در سمت مدیریتی باعث تاخیر در عرضه بسته الحاقی جدید Call of Duty WW2 نخواهد شد.

موسسان Sledgehammer Games این استودیو را ترک کردند

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − سه =

  • هنوز باورم نمیشه visral بسته شده.
    انگار همین پارسال بود گلن اسکافیلد داشت در مورد dead space 1 میگفت که ما یه اثر متفاوت آماده کردیم.
    ای کاش ea تمام آی پی هاشو به جز ea sport میفروخت که هم اونا راحت شن هم ما…