اخبار بازی

موسس استودیوی سازنده LawBreakers برای ساخت یک پروژه جدید به Epic Games پیوست

موسس استودیوی سازنده LawBreakers برای ساخت یک پروژه جدید به Epic Games پیوست

به نظر می‌رسد که تغییرات در زمینه مدیریت در استودیوی سازنده LawBreakers یعنی Boss Key Productions انجام شده است و یکی از موسسان با نام Arjan Brussee از این تیم جدا شده تا دوباره به Epic Games بپیوندد.

در مورد این جدایی، Brussee در تویئتر نوشت که او قرار است روی یک پروژه مخفی و اسرار همراه با Epic Games کار کند. Brussee در دهه نود میلادی در این استودیو مشغول به کار بود و در ادامه نیز برای ساخت Killzone به استودیوی Guerrilla Games پیوست. او مقطعی در استودیوی EA Visceral مشغول به کار بود.

دیگر موسس Boss Key Productions یعنی Cliff Bleszinski در تویئتر نوشت:« او نه تنها یک فرد خارق العاده است بلکه دوست بسیار خوب من نیز هست. من در ماجراجویی جدیدیش برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.» Brussee وظایف مهمی در Boss Key Productions به عهده داشت، او مدیریت کلی، برنامه‌ریزی، تولید، مدیریت بخش مالی و قانونی این استودیو را بر عهده داشت. هنوز مشخص نیست که چه فردی جایگزین Brussee خواهد شد. لازم به ذکر است که LawBreakers چند ماه پیش به صورت رسمی توسط این استودیو عرضه شد و بر اساس اخباری که منتشر شده به موفقیت چندان خاصی دست پیدا نکرده است. شاید یکی از دلایل جدایی Brussee این است که او آینده روشنی برای Boss Key Productions متصور نیست و ترجیح داده در یک شرکت بزرگتر که از لحاظ مالی کاملا تامین است به کار خود ادامه دهد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − 1 =