اخبار بازی

موسیقی‌های God of War را در Spotify گوش کنید

موسیقی‌های God of War را در Spotify گوش کنید

وی جی مگ: تنها کمتر از یک هفته به عرضه عنوان مورد انتظار God of War باقی مانده و حال افراد مشتاق برای تجربه این بازی بزرگ می‌توانند موسیقی متن‌های God of War را در Spotify گوش کرده و بخشی از لذت بازی را تجربه کنند.

به گزارش وی جی مگ، شرکت سونی در PlayStation Blog اعلام کرد تمامی موسیقی متن‌های عنوان God of War هم‌اکنون در سرویس Spotify در دسترس بوده و این مورد به پلیرها اجازه می‌دهد تا حداقل قبل از عرضه رسمی بازی برای کنسول PS4 در هفته آینده، بخشی از لدت این عنوان بزرگ را تجربه کنند.

آهنگساز این اثر آقای Bear McCreary که ساخت موسیقی برای عناوین سینمایی و تلویزیونی چون The Walking Dead و Battlestar Galactica را در کارنامه دارد اظهار کرده به عنوان یکی از طرفداران عناوین قبلی این سری، برای کار روی قسمت جدید بسیار وحشت‌زده بوده است.

McCreary در ادامه توضیح داد از آن‌جایی God of War جدید یک بازی کاملا نوین است نیازمند موسیقی کاملا جدید و با حال و هوای متفاوت بوده که یادآور خاطرات عناوین گذشته نیز نباشد. وی در صحبت با کارگردان بازی کوری بارلوگ نیز اصرار داشت تا تمرکز خود را روی فضای موسیقی جدیدی قرار دهد. McCreary معتقد است اکثر قطعاتی که او برای بازی ساخته به نوعی یادآور “خاطراتی در وصف مادر” بوده تا به نوعی با فضای داستان بازی سازگاری کامل داشته باشد.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + بیست =