اخبار بازی

موس جدید مخصوص بازی Asus معرفی شد

موس جدید مخصوص بازی Asus معرفی شد

وی جی مگ: شرکت Asus امروز موس جدید مخصوص بازی را در رده لوازم جانبی گیمینگ محصولات خود معرفی کرد. طبق اعلام سازنده، این محصول ROG Gladius II Origin نام داشته و یک موس سیمی است که شامل مجموعه اضافی از کلیدهای Omron بوده که باعث می‌شود عمر مفید موس از 50 میلیون کلیک به 100 میلیون کلیک افزایش یابد و دوام بیشتری داشته باشد. طبق تایید شرکت سازنده، ROG Gladius II Origin از قابلیت جدیدی در طراحی سوکت خود بهره می‌برد که به گیمر اجازه می‌دهد به راحتی کلیدهای آن را تعویض کند.

به گزارش وی جی مگ، این موس شامل 12000 DPI سنسور بوده و از دو کابل USB یکی با مدل پلاستیکی و دیگری به صورت بافته‌شده برخوردار است و هردو نیز قابل جدا شدن هستند. متاسفانه ROG Gladius II Origin یک موس هیبریدی به صورت باسیم و بدون سیم نیست. به نظر می‌رسد قابلیت جدا شدن سیم آن نیز برای کسانی که می‌خواهند موس را با خود حمل کنند تعبیه شده است.

باید اشاره کرد پنج دکمه روی این محصول به چشم می‌خورد. یک چرخ اسکرول موس، دو تای دیگر آن در سمت چپ موس و یک دکمه برای تنظیم سنسورهای DPI که در قسمت پایینی اسکرول موس قرار دارد. به‌علاوه Gladius II Origin از سه رنگ نوز قرمز، آبی و سبز بهره‌مند است.

ROG Gladius II Origin هم‌اکنون با قیمت 100 دلار از طریق آمازون دردسترس است.

موس جدید مخصوص بازی Asus معرفی شد

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × سه =