اخبار بازی

موفقیت های عنوان GTA V عنوان Watch Dogs را تحت فشار خواهد گذاشت

موفقیت های عنوان GTA V عنوان Watch Dogs را تحت فشار خواهد گذاشت 1

Mike Hickey یکی از تحلیلگران شرکت Benchmark گقته است، موفقیت های عنوان GTA V، عنوان open-world شرکت یوبی سافت یعنی Watch Dogs را تحت فشار قرار خواهد داد. Hickey در گفتگو با روزنامه ی New York Times گفت:

تصمیم یوبی سافت برای به تعویق انداختن Watch Dogs کاملا قابل درک بود، زیرا ارائه ی یک تجربه تکراری انتظارات بازیبازان را برآورده نمی کند. موفقیت های Grand Theft Auto V فشار زیادی را بر روی عنوان Watch Dogs وارد خواهد کرد، آنها می خواهند عنوان Watch Dogs را به فرانچایز بزرگ بعدی خود تبدیل کنند.

GTA V در 24 ساعت اول فروشی 800 میلیون دلار داشته و توانسته است در سه روز فروشی 1 میلیارد دلاری را تجربه کند که خود یک رکورد است. این در حالی است که در هفته ی گذشته مدیر عامل شرکت یوبی سافت، جناب آقای Yves Guillemot در مورد تاثیر عنوان GTA V گفت:

بازی مانند GTA V می تواند تاثیر مثبتی بر روی محصولات رقیب خود مانند Watch Dogs بگذارد. ما در هر زمانی عناوینی داریم که می توانند در فروش رکورد شکنی کنند، در هر عنوان تاثیرات منفی و مثبت وجود دارد. یکی از اثرات مثبت در واقع این است که تعداد زیادی از بازیکنان به انجام یک بازی می پردازند. به طور کلی تاثیرات مثبت یک بازی به کیفیت آن بستگی دارد، زیرا بازیکنان می خواهند یک بازی با کیفیت بسیار بالا را تجربه کنند. بنابراین می توان انتظار داشت که سگ های دیده بان در زمان عرضه تاثیرات مثبتی داشته باشد. به تاخیر انداختن Watch Dogs باعث می شود تا این عنوان از پتانسیل بزرگتری برخوردار شود.

Hickey افزود:

به نظر من یوبی سافت تصمیم درستی را گرفت. آنها می توانستند یک بازی بد کیفیت را ارائه بدهند، اما بهتر است صبر کنید تا یک عنوان باکیفیتی فوق‌العاده را تجربه کنید.

یکی از تحلیلگران به نام Edward Williams با این موضوع موافقت کرده است و گفته که :

با توجه به تاخیر این عنوان، شما این شانس را دارید تا با گیمرهای بیشتری در این مورد بحث و بررسی کنید و بیشتر به صحبت در مورد این بازی بپردازید. این تاخیر برای یوبی سافت بهترین فرصت است تا بتواند به یک موفقیت پایدار دست پیدا کند.

با به تاخیر انداختن عنوان Watch Dogs توسط یوبی سافت در این هفته، ارزش سهام این شرکت بیش از 30% کاهش یافت که در تاریخچه ی این شرکت بی سابقه است. انتظار می رود که یوبی سافت امسال ضرری 95 میلیون دلاری را تجربه کند.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 10 =