اخبار بازی

میزان درآمد سازندگان PUBG افزایش پیدا کرد

میزان درآمد سازندگان PUBG افزایش پیدا کرد

وی جی مگ: یکی از خبر‌های بزرگ سال گذشته میلادی بدون شک PUBG بود. این بازی در اواخر ماه دسامبر روی پلتفرم PC از حالت دسترسی زودتر از موعد خارج شد.

بسیاری از گیمرها به خاطر مشکلات موجود از وضعیت PUBG ناراضی بودند. مدیرعامل شرکت PUBG Corp یعنی Chang Han Kim در صحبت با وب‌سایت کره‌ای Inven Global در مورد این مسائل صحبت کرده است. به گزارش وی جی مگ، بعد از عرضه نسخه رسمی PUBG تیم سازنده تلاشی مضاعف برای رفع تمام ایرادات موجود انجام داده است و به نظر می‌رسد که بازخورد کاربران در این مورد بسیار مثبت بوده است.

Chang Han Kim اعلام کرد بعد از عرضه رسمی PUBG برای PC از طریق استیم، تعداد کاربران روزانه افزایش پیدا کرده است و همچنین میزان درآمد نسبت به گذشته بیشتر شده است. Kim اعلام کرد که به نظر او در حال حاضر بزرگترین مشکل این است که گیمر‌ها از نقشه صحرا که جدیدا به بازی اضافه شده است راضی نیستند و تیم سازنده در حال حاضر با تمام قوا برای حل این مشکل مشغول کار است. همچنین به نظر حذف شدن آب و هوای بارانی و مه از بازی به خاطر بازخورد نه چندان خوب گیمر‌ها بوده است اما شاید بعد از مدتی با انجام تغییراتی شاهد حضور دوباره آنها در PUBG باشیم.

منبع

برچسب‌هاbluehole pc PUBG PUBG Corp steam
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + نوزده =