اخبار بازی

میزبانی FIFA 18 و جام جهانی از 15 میلیون گیمر منحصر به فرد

میزبانی FIFA 18 و جام جهانی از 15 میلیون گیمر منحصر به فرد

وی جی مگ: امروز شرکت EA گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه اول سال مالی 2019 را منتشر کرد که آمار مربوط به شروع ماه آپریل تا آخر ژوئن را شامل می‌شود. در کنار تمامی اطلاعات به دست آمده، این گزارش مالی از میزبانی FIFA 18 و جام جهانی از 15 میلیون گیمر منحصر به فرد خبر می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، مدیر اجرایی شرکت EA یعنی اندرو ویلسون انتشار این گزارش مالی را با بیانیه‌ای همراه کرد که شامل عملکرد کلی شرکت می‌شود. «با استفاده از بازی‌های جدید، پلتفرم‌های جدید و مناطق جغرافیایی جدید، ما توانستیم در سه‌ماهه ابتدایی سال مالی 2019 گیمرهای بیشتری را در سرتاسر دنیا به سرگرمی‌های خود متصل کنیم. تلاش ما، پیشگام بودن و هدایت کردن برای مخاطبین ما بوده آن هم با استفاده از عناوین جدید EA Sports و محتویات مختلف روی تمامی پلتفرم‌ها، سرویس اشتراکی Origin Access Premier و رشد تورنمت عناوین رقابتی برای عناوینی چون FIFA و Madden NFL که تا چند ماه دیگر عرضه می‌شوند. با هر بازی، هر سرویس و هر تجربه‌ای ما میخواهیم به دیدگاه خود مبنی بر برقراری ارتباط به میلیون‌ها مخاطب دست پیدا کنیم.»

این گزارش حاوی مهم‌ترین نکات از عملکرد و نتایج این شرکت در سه‌ماهه اخیر بوده که مهم‌ترین موارد آن را می‌توانید در زیر مطالعه کنید.

  • درآمد دیجیتال خالص برای 12 گذشته 3.550 میلیارد دلار بوده و 13 درصد افزایش سالیانه داشته و سود خالص کلی 69 درصد را نشان می‌دهد.
  • سه‌ماهه نخست سال مالی جاری میزبانی FIFA 18 و جام جهانی از 15 میلیون گیمر منحصر به فرد را به نمایش می‌گذارد
  • در این بازه زمانی عنوان FIFA Mobile در چین عرضه شده و در رتبه نخست مربوط به عناوین دانلود iOS در چین جای گرفته است
  • FIFA Online 4 در آسیا انتشار یافته
  • بیش از 20 میلیون گیمر در مسابقات رقابتی FIFA در فصل جاری شرکت کرده و این مسابقات به نسبت فصل قبل به طور متوسط 80 درصد بیشتر بیننده داشته
  • تعداد پلیرهای The Sims 4 سالیانه 35 درصد افزایش می‌یابد
  • شرکت EA بیش از 60 جایزه مربوط به بهترین نمایش را در نمایشگاه E3 گذشته کسب کرد
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − شانزده =