اخبار بازی

ناتی‌داگ تست روی The Last of Us Part 2 را آغاز کرده است

ناتی‌داگ تست روی The Last of Us Part 2 را آغاز کرده است

وی جی مگ: این مسئله که عنوان شدیدا مورد انتظار The Last of Us Part 2 در سال 2018 عرضه می‌شود یا به سال 2019 موکول خواهد شد هم‌چنان یکی از مهم‌ترین پرسش هواداران این عنوان محسوب می‌شود. اما اکنون منابع جدید حاکی از آن هستند استودیو ناتی‌داگ تست روی The Last of Us Part 2 را آغاز کرده است بنابراین شاید انتشار این بازی در سال جاری آن‌چنان هم بعید نباشد.

به گزارش وی جی مگ، تروی بیکر بازیگر و صداپیشه شخصیت جول اخیرا طی مصاحبه‌ای اظهار کرد که شاهد انجام یک تست توسط تیم ناتی‌داگ روی The Last of Us Part 2 بوده است و معتقد است بازی حیرت‌انگیز به نظر می‌رسد. «تیم ما به تازگی یک تست از بازی را به اتمام رسانده و باید بگویم بازی بسیار عالی و حیرت‌انگیز است. به شخصه نمی‌توانم برای عرضه آن صبر نمایم.»

اظهارت تروی بیکر نشان می‌دهد که شاید فرآیند ساخت بازی از آنچه که ما تصور می‌کنیم کمی جلوتر باشد در حالی که نیل دراکمن کارگردان عنوان نام‌برده مدتی پیش گفته بود بازی هم‌چنان کار بسیار زیادی داشته و هم‌اکنون وضعیتی کاملا بهم‌ ریخته دارد.

البته باید به این مسئله نیز توجه کرد که در حال حاضر کسی از نحوه تست صورت گرفته توسط تیم ناتی‌داگ و جزییات آن اطلاعی ندارد و شاید تنها به بخشی محدودی از بازی خلاصه شده باشد. لازم به ذکر است تست به مرحله‌ای گفته می‌شود که طی آن طراحان بازی، آن را تجربه کرده تا از عملکرد و ایرادات موجود در ساختار بازی مطلع شوند.

منبع: Gamepur.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + دوازده =