اخبار بازی

ناتی داگ و سفارش مجدد نوشتن فیلم نامه از بازی Uncharted

Gameemag - Uncharted Movie

4 سال است که زمزمه هایی مبنی بر ساختن فیلم Uncharted بر اساس بازی آن شنیده می شود. اما این بار این زمزمه ها کمی قوی تر و جدی تر دنبال می شود. ناتی دگ با دو نویسنده مشهور هالییودی تماس گرفته و در مورد نوشتن فیلم نامه بر اساس این بازی مشهور و خوش فروش خود به بحث و بررسی پرداخته است. Seth Rogen و Evan Goldberg نویسنده های فیلمهایی همچون Superbad و Pineapple Express هستند که ناتی داگ با آنها گفتگو کرده است. Seth Rogen در مصاحبه ای با ign گفته است که :

این دیگه اخر کاره. ناتی داگ از من و ایوان خواسته که این کار رو نهایی کنیم و برای آخرین بار فیلم نامه رو بنویسیم.

در ادامه نیز ایوان گلدبرگ اضافه کرد :

همان طور که میدونید ناتی داگ 4 ساله که روی ساخت این فیلم کار می کنه و هر بار به دلیل مشخصی پروژه رو کنسل کرده و دلیلش این بوده که اونها مطمئن نبودن که فیلمی که داره ساخته میشه اقتباس خوبی از این بازی هست. اما این بار این مسئولیت رو به ما داده و ما این فیلم نامه رو نهایی می کنیم. فقط نکته اینجاست که این فیلم ناخواسته شبیه به ایندیانا جونز خواهد شد و اگر ما بتونیم این حالت رو از توش خارج کنیم بسیار عالی خواهد بود.

فیلم Uncharted تا به حال دو بار و توسط دو کارگردان به مرحله ساخت رسیده است که هر دوبار نیز پروژه توسط ناتی داگ کنسل شده است. شاید ای بار این طلسم توسط این دو نویسنده شکسته شود.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − ده =