اخبار بازی

سازندگان No Man’s Sky به اشتباه خود اعتراف کردند؟

جمعه هفته گذشته در حالی که همه آماده تعطیلات آخر هفته بودند، استدیو سازنده بازی No Man’s Sky  در توئیتر خود پیامی بسیار شگفت انگیز را به اشتراک گذاشتند. توئیتر رسمی استدیو Hello Games در این پیام نوشت: «No Man’s Sky یک اشتباه بود.» این توئیت در فاصله کوتاهی پاک شد و حساب کاربری این استدیو به حالت شخصی و غیر قابل مشاهده در آمد.

حال سوال پیش آمده این است که آیا حساب کاربری استدیو Hello Games هک شده است یا این پیام توسط یک کارمند ناراضی منتشر شده است؟ بازی No Man’s Sky در ماه آگوست برای Playstation 4 و PC منتشر شد. این بازی با اقبال عمومی روبرو نشد. طی ماه‌های گذشته شایعاتی در مورد ناراضی بودن Hello Games از وضعیت موجود منتشر شده بود و به نظر می‌رسید که این استدیو از سرنوشت نه چندان جالب بازی خود خوشحال نبودند. گرچه هرگز مشخص نشد که آیا این شایعه واقعیت دارد یا خیر.

 

به روزرسانی:

با فاصله بسیار کم خبر‌های ضد و نقیض فراوانی در مورد متن منتشر شده توسط توئیتر Hello Games در وب سایت‌ها رد و بدل شد. وب سایت Polygon در گزارشی اعلام کرد که یک ایمیل جنجالی به نظر توسط Sean Murray به آنها فرستاده شده است. در متن این ایمیل توئیت مورد بحث توسط Murray مورد تایید قرار می‌گیرد و او اشاره می‌کند که توئیت توسط خود استدیو فرستاده شده است. آنها وضعیت خوبی ندارد و تحت تاثیر انتقادات شدید منتقدان قرار گرفتند.

منابع دیگری نیز در گزارش‌های خود تئوری کارمند ناراضی را دامن زدند اما در پیچ و خم‌های شایعات مختلف، حساب کاربری استدیو Hello Games با یک توئیت جدید در ظاهر به تمام شایعات پایان داد. در این توئیت جدید آنها اعلام کردند که حساب کاربری آنها هک شده بود. همچنین ایمیل‌ها و توئیت‌های منتشر شده جعلی بودند. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که اخبار منتشر شده در مورد استدیو Hello Games چندان به حقیقت نزدیک نباشند.

 

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × یک =