GamesCom 2013 اخبار بازی

نارضایتی از دموی بازی Dead Rising 3

نارضایتی از دموی بازی Dead Rising 3 1

نمایشگاه Gamescom چند روزی است که برگزار شده است این در حالی است که حتما کسانی که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند می دانند که عنوان Dead Rising 3 در این نمایشگاه به نمایش درآمده و قابل بازی کردن بوده است. حال بعضی از گیمرهایی که در این نمایشگاه این عنوان را انجام داده اند ابراز ناراحتی کرده اند و صراحتا اعلام کرده اند که در هنگام بازی با لگ و گیر کردن های متعددی در گیم پلی این عنوان روبه رو بوده اند و این می تواند کمی ناراحت کننده باشد !! اما در آن سوی میدان کپکام پس از شنیدن این بازخوردها گفته است که در زمان عرضه ی این عنوان تمامی مشکلات رفع خواهد شد و در آن زمان شما خواهید توانست این عنوان را راحت و روان اجرا کنید . این در حالی است که وقتی تهیه کننده ی این عنوان با Videogamer مصاحبه ای را در این پیرامون داشته است اعلام شده است که :

هدف ما و تیم سازنده 30fps است و همچنین لازم ذکر است که شرکت مایکروسافت هم در ساخت و توسعه ی این عنوان ما را تنها نذاشته و یاری کرده است.

همچنین در ادامه Jason Leigh حرف جالبی را گفته است:

این دمو از چندین هفته پیش آماده سازی شده است و بدون شک تا به الان این عنوان دارای تغییرات و پیشرفت های زیادی بوده است. کار ما پایان نیافته و هنوز هم مسیری از کارمان مانده است. هدف ما 30fps بوده است . ما در ونکوور هستیم و مایکروسافت در سیاتل است و حدود 3 ساعتی از هم فاصله داریم تمام افراد در حال رفت و آمد می باشند تا یک عنوان محبوب و در عین حال عالی را بتوانیم عرضه کنیم .

این عنوان در زمان عرضه ی xbox one منتشر خواهد شد .

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × یک =