اخبار بازی

نارضایتی سازندگان Titanfall 2 از فروش این اثر

نارضایتی سازندگان Titanfall 2 از فروش این اثر

بازی Titanfall 2 که شرکت‌های Respawn Entertainment و EA مسئولیت توسعه و انتشار آن را بر عهده داشتند یکی از بهترین شوترهای اول شخصی بود که در سال‌های اخیر بازار گیمینگ آن را تجربه کرد. بخش چند نفره بازی نیز خیلی خوب بود.

اما به نظر می‌‌رسد که این روزها خوب بودن فروش بالا را تضمین نمی‌کند، علی‌الخصوص در ژانر شلوغ این بازی یعنی شوتر اول شخص که هر سالِ عناوین زیادی در آن عرضه می‌شوند. حال موسس و رئیس شرکت Respawn Entertainment آقای Vince Zampella گفته که علی‌رغم فروش خوب و موفقیت‌آمیز این بازی، Titanfall 2 پتانسیل فروش بیشتر را نیز داشت.

کارشناسان معتقدند که اصلی‌ترین دلیل فروش نسبتاً پایین این بازی، به دلیل عرضه شدن آن در بازه زمانی‌ای بود که بازی های بزرگ دیگری مثل Battlefield 1 and Call of Duty: Infinite Warfare نیز حضور داشتند.

منبع

امید بصیری

امید بصیری

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 10 =

  • واقعا خيلي حرفه هااااا
    ادم يه بازي خفن بسازه كه شوتر و داستان و گيم پليش واقعا عالي باشه بعدش بخاطر يه مشت احمق بازي رو تو زماني عرضه كني كه له بشه بين بازي هاي ديگه…
    من خودم اين بازي رو بيشتر از بتل و كالاف دوست داشتم ولي له شد رسما
    يه سري چيزا هست هميشه سوال باقي ميمونه…اين موضوع رو همه ميدونن كه نبايد با عرضه كالاف و بتل ادم بياد بازيش رو عرضه كنه ولي اينا چرا نميدونستن همچين چيزي رو??????

    • دونستنشو که میدونستن ولی فکر میکردن که حتی تو این بازه زمانی هم موفق میشه. البته روی افت فروش کال هم حساب کرده بودن که خیلی درست در نیومد پیش بینیشون.
      خدا رو شکر ری‌اسپان اینقدر کارش خوب هست که تو بازی بعدیشون جبران میشه. اگر یه استودیو ضعیف‌تر همچین بلایی سرش میومد چند ماه بعدش تعطیل میشد

      • خيلي ريسك بزرگي كردن واقعا حيف شد كه انقد فروشش كم بود
        ولي به قول شما ري اسپان كارش درسته من خودمم گفتم تايتان فالو خيلي بيشتر از كالاف و بتل دوست داشتم…واقعا عالي بود مخصوصا اون كلت اخر خط داستاني بازي كه هدشات ميكرد اتومات عالي بود
        تو اين نسل چن تا بازي واقعا الكي فروششون له شد
        يكيش تومب ريدر بود كه بخاطر انحصاري زماني بودن له شد قشنگ
        يكيش اين بود…. يه چن تا ديگه هم بودن يادم نيست الان…