اخبار بازی

نارضایتی طرفداران بازی Call of Duty Black Ops 4 از وضعیت Season Pass

نارضایتی طرفداران بازی Call of Duty Black Ops 4

وی جی مگ: کمپانی Activision به تازگی یک Season Pass برای بازی Call of Duty Black Ops 4 معرفی کرد که آن را Black Ops Pass می‌نامد ولی مردم از این خبر زیاد خوشحال نیستند. این season pass نقشه‌های بخش Multiplayer و zombie را عرضه می‌کند که انتظارش را داشتیم ولی در کنار این شامل جایزه‌هایی برای بخش زامبی و همچنین Skin هایی برای بخش Battle Royal بازی می‌شود. این محتوا درهمان سال عرضه بازی منتشر می‌شود که به ظاهر خوب است.

به گزارش وی جی مگ، مشکل ماجرا این است که کمپانی Activision هیچ‌کدام از این محتواها را به صورت جدا‌گانه معرفی نکرده. پس اگر شما مشتاق به داشتن هر کدام از این محتواها هستید باید همه آن را یک جا بخرید. با این حساب، برای خود بازی همراه با این season pass باید 99.99 دلار پرداخت کنید که این کاملا یه مشکل حساب می‌شود، یک مشکل بد برای شروع. اگر یکی از دوستان شما این محتوا را داشته باشد و شما نداشته باشید با مشکل رو به رو می‌شوید.

برای مثال اگر یک نقشه برای دوست شما در محتوا باشد و شما نداشته باشید، شما نمی‌توانید با دوست خود به بازی در آن نقشه بپردازید مگر اینکه کل محتوا را بخرید. این مشکلی است که قبلا با آن مواجه شده بودیم و با مود جدید بازی یعنی battle royal این مشکل بزرگتر می‌شود. اگراین مشکل حل نشود، احتمالا بازی با شکست مواجه شود چرا که پلیرهای بازی PUBG و Fortnite این محتوا را به رایگان در زمان عرضه داشتند.

حتی EA و DICE که به خاطر سیستم پرداخت درون برنامه‌ای با شکست مواجه شده بودند، به تازگی اعلام کردند که هیچ محتوای اضافی که برای آن باید پول پرداخت شود برلی بازی Battlefield V وجود نخواهد داشت و همه محتواها به صورت رایگان عرضه خواهند شد. همچنین، خبر مشابهی در مورد بازی The Division 2 نیز وجود دارد.

این خبر ناراحت کننده است که کمپانی Activision فقط به فکر سود مالی خود است و سیاست خود را عوض نمی‌کند. به نظر شما این کمپانی با وجود این نوع سیاست، امسال شکست می‌خورد؟

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × پنج =