اخبار بازی

ناشر LawBreakers دلیل شکست خود را PUBG می‌داند

ناشر LawBreakers دلیل شکست خود را PUBG می‌داند

وی جی مگ: شب گذشته شرکت ناشر بازی LawBreakers یعنی Nexon اعلامیه‌ای را منتشر کرد که در طی آن PlayerUnknown’s Battlegrounds را بخشی از دلیل ناموفق بودن LawBreakers معرفی می‌کرد!

اگر به یاد داشته باشید LawBreakers در میانه تابستان و در ماه آگوست به صورت رسمی برای PC و PS4 منتشر شد اما بسیار سریع از یاد گیمر‌ها رفت در صورتی که این بازی، یک اثر مالتی‌پلیر و آنلاین بود و گیمر‌ها آنطور که باید از آن استقبال نکردند. به گزارش وی جی مگ، PUBG در بازه زمانی تقریبا مشابه با LawBreakers عرضه شد و از نظر شرکت Nexon این همزمانی باعث شده تا بازی آنها شروع خوبی را تجربه نکند.

مدیرعامل شرکت Nexon در این اعلامیه اشاره کرد:« ما انتظارات بسیار بالایی از LawBreakers در زمان عرضه داشتیم، گرچه زمانبندی در عرضه رسمی بازی به نوعی با بدشانسی همراه شد به خصوص اینکه بازی تقریبا همزمان با یکی از بزرگترین بازی‌های یعنی PUBG همزمان عرضه شد. این عرضه همزمان باعث شد که بازار چندان با ما مهربان نباشد.» البته LawBreakers روی PS4 عرضه شد که خبری از PUBG در این پلتفرم نبود و این بازی همچنان روی PS4 نیز چندان موفق نبود. به نظر می‌رسد که عدم موفقیت LawBreakers صرفا به خاطر همزمانی عرضه با PUBG نبوده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 3 =