اخبار بازی

نامزدهای جوایز گیم دولوپرز 2024 (GDC 2024)

The Game Awards

 کنفرانس گیم دولوپرز 2024 (Game Developers Choice Awards) در ماه مارس برگزار خواهد شد و توسعه‌دهندگان صنعت بازی‌های ویدئویی فرصتی را خواهند داشت تا نظرات خود را درباره بهترین بازی‌های منتشر شده در سال 2023 به اشتراک بگذارند.

در این دوره از گیم دولوپرز 2024، بازی‌های The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و Baldur’s Gate 3 هرکدام با هفت نامزدی، درخشنده‌ترین بازیهای این مراسم هستند. در حالی که جوایز گیم دولوپرز بر روی ورودی صنعت تمرکز دارند، گزینه‌ای برای نظرات هواداران نیز از طریق دسته‌بندی جایزه مخاطب وجود دارد. علاقه‌مندان به رأی‌گیری می‌توانند این کار را از طریق این لینک انجام دهند. (شاید احتیاج به vpn داشته باشید)

Baldur’s Gate 3 ماه گذشته عنوان بازی سال را در The Game Awards به دست آورد، در حالی که The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به عنوان بازی سال ComicBook.com انتخاب شد. با توجه به تبلیغات و گفتگوهای اطراف این دو بازی، معلوم است که نامزدهای زیادی برای جوایز انتخاب شده‌اند. با این حال، عناوین دیگری نیز به عنوان نامزدهای نهایی انتخاب شده‌اند که شامل عناوینی چون Hi-Fi Rush، Marvel’s Spider-Man 2، Cocoon، Alan Wake II و Dave the Diver می‌شوند.

با توجه به بازیهای بسیار خوش‌ساخت و توانای سال 2023، منتظریم ببینیم صنعت برای سال 2024 چه برنامه‌هایی دارد. این سوال احتمالاً باعث خواهد شد تا کنفرانس گیم دولوپرز 2024 به ما نشان دهد چه انتظاراتی از آینده وجود دارد. این رویداد در تاریخ 18 مارس آغاز می‌شود و تا 22 مارس ادامه خواهد داشت. مراسم اعلام برندگان جوایز گیم دولوپرز در تاریخ 20 مارس برگزار خواهد شد و می‌توانید آن را از طریق کانال Twitch گیم دولوپرز تماشا کنید. (که فیلتر است)

نامزدهای هر دسته به شرح زیر است:

  • بهترین صدا: Baldur’s Gate 3، Hi-Fi Rush، Marvel’s Spider-Man 2، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، Venba
  • بهترین شروع: Cocoon، Dave the Diver، Dredge، Venba، Viewfinder
  • بهترین طراحی: Baldur’s Gate 3، Cocoon، Dredge، Hi-Fi Rush، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
  • جایزه نوآوری: Baldur’s Gate 3، Cocoon، Hi-Fi Rush، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، The Making of Karateka
  • بهترین داستان: Alan Wake II، Baldur’s Gate 3، Marvel’s Spider-Man 2، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، Venba
  • جایزه تأثیر اجتماعی: A Space for the Unbound، Assassin’s Creed Mirage، Baldur’s Gate 3، Terra Nil، Venba
  • بهترین تکنولوژی: Alan Wake II، Baldur’s Gate 3، Marvel’s Spider-Man 2، Starfield، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
  • بهترین طراحی بصری(: Alan Wake II، Cocoon، Final Fantasy XVI، Hi-Fi Rush، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
  • بازی سال: Baldur’s Gate 3، Cocoon، Dave the Diver، Dredge، Marvel’s Spider-Man 2، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
نظر شما چیست؟ آیا در مراسم گیم دولوپرز 2024 (Game Developers Choice Awards) و در بخش انتخابهای مردمی شرکت خواهید کرد؟
تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 5 =