اخبار بازی

نام بازی جدید بتمن Arkham Insurgency خواهد بود؟

نام بازی جدید بتمن Arkham Insurgency خواهد بود؟ 1

تقریبا دو سال از عرضه آخرین بازی بتمن ساخته استودیوی Rocksteady می‌گذرد. این استودیو قبلا نیز اعلام کرده بود که دیگر قصد کار روی سری بتمن را ندارد اما با توجه به موفقیت‌های این سری احتمال ادامه ندادن این سری بازی‌ها توسط شرکت براداران وارنر بسیار کم است.

مدتی است که شایعات زیادی در مورد ساخت ادامه‌ای برای سری Arkham به گوش می‌رسد و در راس این شایعات به نظر می‌رسد که استودیوی مونترئال برادران وارنر در حال ساخت بازی جدید بتمن است. این استودیو در کارنامه خود ساخت بازی Arkham Origins را تجربه کرده است.

اطلاعات جدیدی از این اثر توسط یکی از پرسنل این استودیو منتشر شده است که به نظر می‌رسد قصد دارد استودیوی مونترئال را به زودی ترک کند. به نظر می‌رسد که اسم بازی Batman Arkham Insurgency خواهد بود اما اطلاعات بیشتر در روز هشتم مارچ توسط برادران وارنر منتشر می‌شود. بر اساس اطلاعات فاش شده، این بازی از سال 2014 یعنی حتی قبل از عرضه Arkham Knight در حال ساخت بوده است. حضور رابین نیز تقریبا در بازی قطعی خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده داستان این بازی در مورد فرار زندانیان از Blackgate و Arkham خواهد بود. در حالی که GCPD تمام امید خود برای کنترل زندانیان دیوانه را از دست داده، قسمتی از شهر در دست زندانیان است. حضور Batmobile نیز تقریبا در بازی تایید شده است. اگر اطلاعات فاش شده درست باشند، شخصیت منفی این بازی Owlman و دار و دسته‌اش خواهند بود. البته هنوز شاهد حضور شخصیت‌های منفی مثل Riddler، Joker، Two-Face و دیگر شخصیت‌های منفی خواهیم بود اما Owlman محوریت اصلی داستان را تشکیل می‌دهد.

همچنین به نظر می‌رسد که Joker اینبار نقش پشتیبان را برای بتمن ایفا کرده و قصد دارد تا به بتمن و رابین کمک کند. مبارزه با باس‌ها نیز دوباره به بازی بازگشته‌اند، چیزی که شاید Arkham Knight مشکل زیادی در این زمینه داشت. هیچ‌کدام از اطلاعات اشاره شده رسمی نیستند. در حال حاضر تنها چیزی که تایید شده این است که برادران وارنر در تاریخ هشتم مارچ قصد انجام یک معرفی جدید را دارند. شاید حتی این معرفی مربوط به بتمن نباشد. باید برای خبر‌های رسمی منتظر باشیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + پانزده =