اخبار بازی

نام دومین محتوای قابل دانلود Dark Souls 3 مشخص شد

نام دومین محتوای قابل دانلود Dark Souls 3 مشخص شد 1

چند ماه قبل Dark Souls 3 اولین بسته الحاقی خود با نام Ashes of Ariandel را دریافت کرد و همانطور که می‌دانیم دومین محتوای قابل دانلود این بازی به زودی منتشر خواهد شد.

استودیوی From Software هنوز اطلاعات دقیقی از این بسته الحاقی منتشر نکرده اما به نظر می‌رسد که امروز نام این بسته مشخص شده است. فردی به نام Sanadsk که بازی Dark Souls 3 را بارها و بارها در کانال یوتوب خود به نمایش گذاشته در این مورد گفته است که احتمالا نام دومین محتوای قابل دانلود این بازی را با جستجو در فایل‌های این اثر پیدا کرده است. نام این بسته الحاقی به ژاپنی Miyako no Moujia خواهد بود که ترجمه آن به انگلیسی نام The City of the Dead را نمایان می‌کند.

نام The City of the Dead می‌تواند اشاره مستقیمی به شهر Londor باشد. همچنین Sandsk می‌گوید که تعدادی اسلحه در این منطقه از بازی اصلی وجود دارد که نمی‌توان به آنها دسترسی داشت و شاید این اسلحه‌ها در محتوای قابل دانلود دوم به بازی اضافه شود. باید برای اطلاعات بیشتر منتظر خبر رسمی از استودیوی From Software باشیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + 9 =

  • به به خیلی هم عالی. بشدت منتظرش هستم و امیدوارم پایان خیلی خوبی باشه برا ۳ گانه دارک سولز. ضمنا مثل اینکه قراره دارک سولز ۱ هم ریمستر بشه که اون هم برای دارک سولز بازها خبر خیلی خوبی میتونه باشه.