اخبار بازی

نام پسر کریتوس در God of War مشخص شد

نام پسر کریتوس در God of War مشخص شد 1

کارگردان God of War آقای Cory Barlog تصمیم گرفت که امروز نام پسر اسرار‌آمیز کریتوس را در رسانه‌ها منتشر کند و مثل اینکه طبق پیش‌بینی‌ها نام این پسر Tyr نیست.

امروز Barlog نام پسر کریتوس را که در تریلر E3 2016 حضور داشت فاش کرد. اسم این پسر Atreus است. دیروز یک فایل صوتی مربوط به تریلر E3 توسط Santa Monica منتشر شد که نام آن “An Introduction to Kratos And Atreus” بود. این اسم توسط کاربری در توئیتر به نام Fabiano Banin کشف شده بود. Barlog که مخفی‌کاری‌ها را بی نتیجه دید تصمیم گرفت در توئیتر درست بودن این نام را مورد تایید قرار دهد.

Barlog در توئیتر و در پاسخ به Banin ابتدا تبریک گفت و سپس اشاره کرد:« نام پسر کریتوس Atreus خواهد بود.» قبلا شایعاتی در مورد این پسر به گوش می‌رسید که او احتمالا همان Try یا خدای جنگ اساطیر اسکاندیناوی خواهد بود. نام Atreus ریشه در اساطیر یونانی دارد. Atreus پادشاه موکنای و پدر آگاممنون و منلائوس است که هر دوی آنها حضور گسترده‌ای در اشعار حماسه‌ای ایلیاد و ادیسه دارند. البته بسیار بعید به نظر می‌رسد که پسر کریتوس در واقع همین Atreus باشد و احتمالا او یک شخصیت جدا خواهد بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − 6 =