اخبار بازی E3 2018

نا امیدی بازیگر سریال Krypton از معرفی نشدن بازی Superman

نا امیدی بازیگر سریال Krypton از معرفی نشدن بازی Superman

وی جی مگ: طی نمایشگاه E3 امسال که بازی‌های زیادی  معرفی شدند فقدان نمایش بعضی از بازی‌ها نیز احساس می‌شد. همچنین بازی Cyberpunk 2077 که انتظار می رفت به نمایش درآید در پشت درهای بسته به نمایش درآمد. با این حال یک عنوان که خیلی‌ها برای معرفی آن امیدوار بودند معرفی نشد یعنی بازی Superman. ظاهرا بازیگر سریال krypton نیز ناامید شده است.

به گزارش وی جی مگ، این بازیگر در تویت خود نوشت: «من هر سال خودم را امیدوار می‌کنم تا خبری از معرفی بازی سوپر درE3 من بشنوم». همچنین در ادامه تویت خود نوشت «بار دیگر اجازه می‌دهم تا این شایعات جعلی امیدم را بالا ببرد، ولی هر سال این احساس به من دست می‌دهد که به معرفی این بازی نزدیک تر می شویم. به زودی این اتفاق می افتد.»

با اینکه بیشتر کنفرانس‌ها تمام شدند ولی کمپانی WB هنوز کارهای نیمه تمامی دارد. پس هنوز امیدی به معرفی این بازی وجود دارد. این کمپانی که ناشر بازی‌های سری Batman است، پتانسیل بالایی برای ساخت یک بازی ابرقهرمانی دارد. همان طور که در ساخت سری بازی های Batman موفق بوده، می تواند ناشر خوبی برای بازی سوپرمن باشد.

شما هم از معرفی نشدن بازی بتمن ناامید شدید؟ بازی هایی بودند که همه برای نمایش آن امیدوار بودنند که در نمایشگاه E3 معرفی نشدند،  باید صبر کنیم ببینیم نمایشگاه Gamescom چه چیزهایی برای گیمرها دارد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − شش =