اخبار بازی

نا امیدی بزرگ توصیف کارگردان Star Trek از بازی این فیلم

نا امیدی بزرگ توصیف کارگردان Star Trek از بازی این فیلم 1

اکثر طرفداران ژانر تخیلی در سینما و ژانر هیجانی در سریال ها کارگردان مشهور و کار بلد آمریکایی یعنی J.J. Abrams را به خوبی می شناسند. این کارگردان که امسال فیلم Star Trek : Into Darkness را به پرده های سینما برد ، نظری بسیار نا امید کننده در مورد بازی که در مورد این فیلم ساخته شده بود داشت. با اینکه این کارگردان دیگر وظیفه ی کارگردانی سومین فیلم Star Trek را ندارد اما او این بازی را یک افتضاح نامید. او در مصاحبه ای که با GameHub داشته گفته که:

” این بازی بدی برای من یک نا امیدی بزرگ بود. ما در ابتدای کار ساخت این بازی با سازندگان آن همکاری داشتیم اما وقتی دیدیم راه‌مان از همدیگر جدا بود سر از دست این بازی کشیدیم و گذاشیم که سازندگانش هر کاری می خواهند با این بازی بکنند. به نظر من بازی ویدیویی در مورد این سری فیلم می توانست به سود ما باشد و این سری را هم هیجان انگیزتر بکند و هم احساس وجود در آن فضای تخیلی را به کسانی که فیلم را مشاهده کردند بدهد اما اینطور نشد و به دلیل اینکه ما هم مشغول ساخت فیلم بودیم نتوانستیم این بازی را هم با سلیقه خودمان بسازیم و شد آنچه نباید می شد. “

این کارگردان وظیفه ی کارگردانی جدید ترین فیلم جنگ ستارگان را بر عهده دارد که سال 2015 منتشر خواهد شد. از آثار این کارگردان می توان به سریال لاست و فیم Super 8 اشاره کرد.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 4 =