اخبار بازی

نسخه‌های اولیه متعددی از Half-Life 3 تست شده است

نسخه‌های اولیه متعددی از Half-Life 3 تست شده است 1

سال دیگری از راه رسید و هنوز مشخص نیست که سرنوشت سری Half-Life به کجا خواهد رسید. به واقع که هیچ نکته جدیدی از این بازی در ده سال گذشته منتشر نشده است اما اطلاعات بسیار کمی از این اثر منتشر شده است که باعث می‌شود بتوانیم هنوز به ساخته شدن آن امید داشته باشیم.

سردبیر اجرایی Game Infromer اندرو رینر در پادکست تصویری این سایت نمونه‌های اولیه Half-Life 3 را به نمایش در آورد که این بازی را از سبک ماجراجویی تا RTS به تصویر کشید. رینر در ادامه اشاره کرد که او به دنبال سرنخ‌هایی از ادامه داستان این بازی بود که اطلاعاتی از این بازی توسط یکی از طراحان به او داده شد. رینر گفت:« تعداد زیادی از نمونه‌های اولیه این بازی توسط تیم‌های 4 الی 5 نفره در حال ساخت است. هیچ کدام از این نمونه‌ها به نتیجه نرسیدند. در این بین 2 نمونه برای ایده ساخت بازی در نظر گرفته شدند. یکی از آنها به سبک استراتژی دنبال می‌شد اما معلوم نبود که اسم بازی Episode 3 و یا Half-Life 3 باشد.»

رینر در مورد دومین نمونه گفت:« این نمونه شامل بازیگران واقعی می‌شد به صورتی که شما شاهد حضور بازیگران واقعی در بازی خواهید بود. چیزی شبیه به Night Trap اما بسیار پیشرفته‌تر. به نظر می‌رسد که واقعا Valve روی این ایده‌ها برای ساخت ادامه‌ای برای Half-Life کار کرده است.» رینر اشاره کرد که دیگر طراحان علاقه‌ای به صحبت در این مورد نداشتند که باعث شد جستجوی او در بن بست برخورد کند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − 13 =