اخبار بازی

نسخه‌های ویژه FIFA 18 معرفی شدند

نسخه‌های ویژه FIFA 18 معرفی شدند

به تازگی EA Sport بازی مورد انتظار FIFA 18 را معرفی کرده و تریلری از آن را انتشار داده است. به دنبال آن، این شرکت از نسخه‌های ویژه این بازی نیز پرده برداشته است.

نسخه‌های ویژه FIFA 18 معرفی شدند 1

اول به گران‌ترین نسخه از بازی یعنی Icon Edition بپردازیم. با پیش خرید این نسخه که تصویری از رونالدو نازاریو بازیکن برزیلی و اسبق فوتبال نقش بسته و 100 دلار قیمت دارد، شما می‌توانید 3 روز زودتر به بازی دسترسی پیدا کنید، از حضور رونالدو نازاریو و کریستیانو رونالدو برای 5 بازی به طور قرضی در بخش FIFA Ultimate Team بهره ببرید، 8 کیت لباس منحصر به فرد در همان بخش دریافت کنید، برای 3 بازی به طور قرضی از بازیکنان هفته FIFA Ultimate Team استفاده کنید و بیش از 40 عدد Jumbo Premium Gold Packs را برای آن بخش دریافت کنید. این نسخه فقط دیجیتالی است.

نسخه‌های ویژه FIFA 18 معرفی شدند 2

نسخه بعدی Ronaldo Edition نام دارد که 80 دلار قیمت داشته و باز با خرید آن 3 روز زودتر به بازی دسترسی پیدا خواهید کرد. با پیش خرید این نسخه به بیش از 20 عدد Jumbo Premium Gold Packs در بخش FIFA Ultimate Team دسترسی پیدا خواهید کرد، در همین بخش می‌توانید در 5 بازی به صورت قرضی از حضور کریستیانو رونالدو بهره ببرید و 8 کیت لباس منحصر به فرد را نیز برای همین بخش دریافت کنید.

نسخه‌های ویژه FIFA 18 معرفی شدند 3

نسخه معمولی بازی یعنی Standard Edition نیز دارای کیت‌های مخصوص لباس و حضور کریستیانو رونالدو به صورت قرضی در 5 بازی در بخش FIFA Ultimate Team و 5 عدد Jumbo Premium Gold Packs می‌شود.

این سه نسخه فقط برای سه پلتفرم PS4 و PC و Xbox One عرضه خواهند شد.

نسخه‌های ویژه FIFA 18 معرفی شدند 4

نسخه‌ای تحت نام Legacy Edition برای PS3 و Xbox 360 برای پیش‌خرید موجود است که در آن فقط 5 عدد Jumbo Premium Gold Packs وجود دارد.

این بازی در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) منتشر خواهد شد.

منبع

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + 17 =