اخبار بازی

نسخه‌ی سوم Ni No Kuni درحال ساخت است

نسخه‌ی سوم Ni No Kuni درحال ساخت است 1

وی جی مگ: عنوان JRPG و محبوب Ni No Kuni که ساخته‌ی استدیوی Level-5 می باشد، قرار است تا دنباله‌ی جدیدی داشته باشد. همچنین قرار است تا انیمه‌ی این بازی نیز در ماه آگوست، در ژاپن اکران شود. متاسفانه استدیوی Ghibli (یکی از استدیوهای معروف سازنده‌ی انیمه) در کار ساخت این انیمه، دخالت نداشته است و این درحالیست که Ghibli در ساخت نسخه‌ی اول از سری بازی های Ni No Kuni، با تیم سازنده همکاری داشت.

طی مصاحبه‌ای که وبسایت ژاپنی Nikkei با رئیس Level-5 یعنی Akihiro Hino در رابطه با Ni No Kuni داشته است، او اعلام کرد که نسخه‌ی جدیدی از این سری قرار است تا در زمانی بعد از اکران انیمه‌ی این عنوان، منتشر گردد. اگرچه که این بازه‌ی زمانی به هیچ وجه دقیق نمی باشد، اما نمی‌توان انتظار انتشار نسخه‌ی جدید را در سپتامبر داشت. زیرا در این ماه، ورژن ریمستر شده‌ی نسخه اول این سری، برای کنسول های PS4 و Switch منتشر خواهد شد. اما این جریان مطمئنا از ساخت نسخه‌ی جدید این سری خبر می‌دهد و به احتمال زیاد، سازندگان درحال حاضر مشغول به کار بر روی نسخه‌ی جدید بازی هستند.

Hino همچنین تایید کرد که یک App از Ni No Kuni نیز، درحال ساخت است. البته هنوز نمی‌توان تایید کرد که این App یک بازی خواهد بود یا خیر. لازم به ذکر است که استدیوی Level-5 به تازگی عنوان Yo Kai Watch 4 را در ژاپن و به صورت انحصاری برای Switch، منتشر کرده است. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این بازی در غرب وجود ندارد اما احتمالا در سال 2020 این عنوان را در بازار های جهانی خواهیم دید.

منبع: VG247

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + سه =