اخبار بازی

نسخه اروپایی Zelda: Breath of the Wild همراه با کنسول عرضه نمی‌شود

نسخه اروپایی Zelda: Breath of the Wild همراه با کنسول عرضه نمی‌شود 1

بر اساس گزارش وب‌سایت Eurogamer به نظر می‌رسد که Breath of the Wild در ماه مارچ برای منطقه اروپا منتشر نخواهد شد. کنسول جدید نینتندو یعنی Nintendo Switch در ماه مارچ منتشر خواهد شد و به نظر می‌رسد که بازی جدید Zelda یکی از همراهان این کنسول خواهد بود.

اما دلیل عدم عرضه برای منطقه اروپا چه بوده است؟ نینتندو آمریکا و ژاپن تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا این بازی برای عرضه در روز آغاز فروش Nintendo Switch، آماده باشد. اما به نظر می‌رسد که نینتندوی اروپا زیاد عجله‌ای برای عرضه بازی نداشته و سعی می‌کند تا سر موقع بازی را تست کند. آنها قصد دارند تا دیالوگ‌های بازی را به زبان‌های رایج در اروپا ترجمه کنند. به نظر می‌رسد که نینتندو به قسمت اروپایی خود تذکر نداده است که بازی را برای عرضه در مارچ آماده کنند و عدم اطلاع رسانی باعث حواس پرتی آنها شده است.

برخی از منابع حدس می‌زنند که نینتندو از ابتدا قصد داشته که بازی را برای عرضه در مارچ آماده کند و برخی دیگر حدس می‌زنند که این تصمیم به تازگی و در اواخر سال 2016 اتخاد شده است. در حال حاضر مشخص نیست که نسخه اروپایی Breath of the Wild در چه بازه زمانی عرضه خواهد شد. شاید بازی همراه با Switch عرضه شود شاید هم نه اما عرضه این بازی در ماه مارچ برای آمریکای شمالی و ژاپن تقریبا حتمی است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 5 =