اخبار بازی

نسخه بازسازی شده Dark Souls توسط QLOC ساخته خواهد شد

وی جی مگ: در حالی که چند روز پیش شاهد معرفی شدن Dark Souls Remastered بودیم که اطلاعات دقیقی از فرآیند ساخت آن منتشر نشده است.

بعد از معرفی رسمی این بازی سوالات زیادی در ذهن هواداران در مورد آن شکل گرفت که به صورت دقیق توسط Bandai Namco پاسخ داده نشدند. به عنوان مثال مشخص نشد که چه تیمی روی ساخت این بازی کار می‌کند و گیمر انتظار چه تغییراتی را داشته باشد. تنها چیزی که توسط Bandai Namco تایید شده این است که بازی با قیمت 40 دلار برای تمام پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. همچنین مشخص شد که این اثر برای کسانی که نسخه اصلی را روی Steam خریداری کردند با تخفیف عرضه نخواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، Laura Kate Dale که ساخت این بازی و پلتفرم‌های آن را به درستی پیش‌بینی کرده بود اعلام کرد که نسخه‌های PC،‌ PS4 و Xbox One توسط استودیوی لهستانی QLOC ساخته خواهد شد و این تیم بیش از یک سال است که روی این پروژه کار می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که From Software نیز در ساخت این پورت‌ها دخیل است اما قسمت اصلی کار توسط QLOC انجام خواهد شد. این استودیو روی پورت بازی‌هایی مثل Dragon’s Dogma Dark Arisen،‌ Dead Rising HD Remaster و نسخه PC‌بازی‌های Ace Combat Assault Horizon و Resident Evil 6 کار کرده است. آنها همچنین در ساخت بازی‌های DmC Devil May Cry و Hellblade Senua’s Sacrifice نیز با استودیوی Ninja Theory همکاری داشتند. در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری از Dark Souls Remastered منتشر نشده.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 3 =