اخبار بازی

نسخه جداگانه Call of Duty Modern Warfare Remaster هفته آینده عرضه می‌شود

نسخه جداگانه Call of Duty Modern Warfare Remaster هفته آینده عرضه می‌شود

کمپانی Activision رسماً تایید کرد که بازی Call of Duty: Modern Warfare  به صورت جداگانه عرضه خواهد شد. این بازی اول برای کنسول PS4 در دسترس خواهد بود. قیمت این بازی 40 دلار خواهد بود. طرفداران این بازی از زمان عرضه‌ی آن همراه با Call Of Duty : Infinite Warfare همچین تقاضایی را از Activision داشتند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare همراه با 16 نقشه‌ی Multi Player جدید و مراحل Campaign اصلی بازی، با گرافیک به‌روز‌رسانی شده عرضه می‌شود.

از زمان عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Call of Duty: Modern Warfare محتوای بخش چند نفره‌ی بازی با تغییراتی مثل اضافه شدن برخی Character ها یا Skin ها همراه بود است. هم‌چنین سیستم Supply Drop نیز دچار تغییر شده است. به این صورت که چه با پرداخت پول رایج دنیای واقعی و چه با بازی کردن بازی قادر به دریافت آن خواهید بود.

هم چنین یک سیستم Crafting جدید نیز در بازی وجود دارد. نسخه‎ی به‌روز‌رسانی شده با Variety Map Pack عرضه نمی‌شود و برای آن باید 15 دلار جداگانه نیز پرداخت کنید.

Call of Duty: Modern Warfare هم‌اکنون بر روی PS4 , Xbox One و PC از طریق باندل Call of Duty: Infinite Warfare Legacy Edition در دسترس است. نسخه‌ی جداگانه‌ی این بازی در تاریخ 27 ژوئن(6 تیر) ابتدا بر روی PS4 عرضه خواهد شد.

منبع

امید بصیری

امید بصیری

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × پنج =