اخبار بازی

نسخه جدید بازی Armored Core در حال ساخت است

نسخه جدید بازی Armored Core

وی جی مگ: در سال 2016 رئیس شرکت FromSoftware به ساخته شدن بازی جدیدی اشاره کرد. Hdietaka Miyazaki اطلاعاتی از پروژه جدید خود نداد و گفت که: « ما در حال ساخت Armored Core جدید هستیم». ما هنوز در مراحل اولیه ساخت بازی هستیم و من نمی‌توانم به این زودی صحبتی در مورد آن بکنم. در طی مصاحبه‌ای که  آقای Miyazaki با مجله Famitsu داشت مشخص شد که این بازی در دست توسعه است.

به گزارش وی جی مگ، آقای Miyazaki گفت که در مصاحبه قبلی، من به سه عنوان اشاره کردم که به عنوان پروژه‌های بزرگ در دست توسعه هستند ولی Deracine یکی از آن‌ها نیست. می‌خواستم تا طرفداران FromSoftware از این موضع مطلع باشند.

در طی E3 2018  این شرکت بازی Deracine را معرفی کرد که یک بازی برای Playstation VR است. همچنین بازی Sekiro Shadow Die Twice که یک بازی سوم شخص Hack and Slash است نیز معرفی شد. این مشکل است که بگوییم کدام بازی‌های در دست توسعه، یکی ازپروژه‌های بزرگ است. به هر حال با تائید شدن دو بازی و نامشخص ماندن بازی سوم می توان حدس زد که بازی Armored Core سومین پروژه بزرگ این  شرکت است.

آخرین نسخه بازی Armored Core با نام Verdict Day در 26 سپتامبر سال 2013 برای دو کنسول PS3 و Xbox360 منتشر شد که اگر نسخه‌های موبایلی بازی را نیز حساب کنید 15امین نسخه از این سری است. این بازی با کسب متای 65 و 66 در دسته بازی‌های متوسط قرار می‌گیرد. با این اوضاع اگر این بازی سومین عنوان پروژه بزرگ شرکت FromSoftware باشد، انتظار می‌رود که پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. هنوز تاریخ انتشار و یا پلتفرم‌های این بازی مشخص نشده است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × یک =