اخبار بازی

نسخه جدید بازی The Getaway در دست ساخت است ؟

نسخه جدید بازی The Getaway در دست ساخت است ؟

وی جی مگ: براساس آگهی شغلی جدید منتشر شده استودیو SIE London Studio در حال استخدام نیروی کار برای یک بازی AAA به صورت انحصاری برای Playstation است. استودیویی که ساخت مجموعه بازی The Getaway به همراه EyeToy و Singstar را در کارنامه دارد.

به گزارش وی جی مگ، این کمپانی در چند سال اخیر مشغول توسعه عناوین واقعیت مجازی برای فرنچایز Singstar بوده است. با این حال آگهی شغلی جدید منتشر شده از سوی آن‌ها بیان می‌دارد SIE London در حال کار روی یک بازی AAA است. آگهی به اشتراک گذاشته شده در وبسایت Linkedin نشان می‌دهد استودیو به دنبال اسخدام یک طراح بازی است تا به یک تیم مهیج برای کار روی تجربه تعاملی نوآورانه که برای عامه مخاطبین طراحی شده است ملحق شود. ظاهرا این عنوان جدید با استفاده از Unreal Engine 4 توسعه پیدا می‌کند زیرا تجربه کار با این انجین جزو شرایط مورد نیاز برای استخدام یاد شده است.

استودیو SIE London Studio پس از ساخت و عرضه The Getaway در سال 2002 و The Getaway: Black Monday در سال 2004 برای PS2 روی یک بازی AAA جدید کار نکرده است. سومین اثر از این مجموعه تحت عنوان The Getaway 3 برای کنسول PS3 در حال تولید بود اما در سال 2008 فرایند ساخت آن متوقف شد تا تیم سازنده بتواند تمرکز خود را روی دو مجموعه Singstar و EyeToy معطوف کند.

اگرچه آگهی استخدام مورد بحث و اشاره به عبارت بازی AAA شاید به در دست ساخت بودن نسخه جدید بازی The Getaway اشاره کند اما شانس وقوع آن اندک به نظر می‌رسد. زیرا این سازنده به شدت روی ساخت عناوین واقعیت مجازی متمرکز بوده که توسط تکنولوژی مخصوص خودشات تحت عنوان LSSDK Engine نیز تولید می‌شوند. از طرفی دیگر این استودیو هم‌اکنون در حال توسعه بازی Blood and Truth برای پلتفرم Playstation VR است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + ده =