اخبار بازی

نسخه جدید Brother In Arms همچنان در حال ساخت است

نسخه جدید Brother In Arms همچنان در حال ساخت است

وی جی مگ: طرفداران مجموعه Borderlands همچنان منتظر معرفی قسمت سوم از این سری توسط Gearbox هستند اما در این میان شاید دیگر عنوان این استودیو یعنی نسخه جدید Brother In Arms نیز توانایی جذب نظر آنها را داشته باشد. بازی که به گفته رندی پیچفورد همچنان مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش وی جی مگ، رسانه‌های مختلف طی هفته گذشته به این موضوع اشاره داشته‌اند که احتمالا حضور Gearbox در PAX East نشان‌دهنده این موضوع باشد که بالاخره به معرفی رسمی بازی Borderlands 3 نزدیک می‌شویم. رندی پیچفورد مدیرعامل Gearbox اما در این رابطه واکنشی نشان نداده و برای بار دیگر اعلام کرده که نسخه جدید Brother In Arms همان‌طور که در گذشته گفته شده بود، در حال ساخت است.

پیچفورد در بخش دیگری از صحبت‌های اخیر خود به این موضوع اشاره داشته که در حال ساخت بودن برخی عناوین مطمئنا مسئله‌ای مخفی نیست و گیمرها نیز از آن باخبر هستند اما معرفی و نمایش آن موضوعی کاملا متفاوت است. بازیسازها باید از ساخته خود مطمئن باشند تا برای معرفی رسمی و نمایش آن اقدام کنند و این موضوع از دید پیچفورد برای نسخه جدید Brother In Arms و البته Borderlands 3 صدق می‌کند.

با وجود تمام توضیحات ارائه شده هیچ بعید نیست که در جریان PAX East شاهد دو معرفی جدید از Gearbox باشیم و آنها بعد از مدت‌ها جان دوباره‌ای به مجموعه‌های محبوب خود دهند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × دو =