اخبار بازی

نسخه جدید Ratchet and Clank برای PS4 عرضه می‌شود

نسخه جدید Ratchet and Clank برای PS4 عرضه می‌شود

وی جی مگ: با موفقیت چشم‌گیر بازی Spider-Man‌ بسیاری انتظار داشتند که استودیو Insomniac بلافاصله ساخت نسخه دوم این مجموعه را شروع کند اما اطلاعات به دست آمده خبر از این موضوع می‌دهند که نسخه جدید Ratchet and Clank برای PS4 در دست ساخت است و احتمالا امسال یا سال آینده منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در آخرین قسمت از پادکست ناک‌بک، کالین موریاتی یکی از اعضای سابق وبسایت IGN توضیح داده که گیمرها هنوز آخرین Ratchet and Clank برای PS4 را تجربه نکرده‌اند. این در حالی است که سونی هنوز هیچ اطلاعات رسمی را در این رابطه مطرح نکرده اما توضیحات آنها در گذشته تا حدودی نشان می‌دهد که باید شاهد انتشار نسخه جدید بازی Ratchet and Clank برای PS4 باشیم.

در شرایطی که سونی در حال حاضر فرایند ساخت چند بازی انحصاری بزرگ را برای پلتفرم خود پشت سر می‌گذارد اما آنها چندی پیش اعلام کردند که هنوز یک بازی انحصاری معرفی نشده برای PS4 در راه است که ساخت آن توسط استودیویی 2nd Party (استودیوهایی که زیر مجموعه کمپانی نیستند اما به صورت انحصاری کار می‌کنند) دنبال می‌شود.

قرار دادن توضیحات گذشته سونی در کنار صحبت‌های اخیر کالین موریتاتی این موضوع را تقریبا تایید می‌کند که نسخه جدید Ratchet and Clank برای PS4 عرضه می‌شود. مجموعه‌ای که روی پلتفرم‌های مختلف Playstation طرفداران بسیاری دارد و عملکرد کیفی آنها نیز معمولا در سطح بالایی قرار می‌گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 10 =