اخبار بازی

نسخه جدید Sonic ماه آینده معرفی می‌شود

سگا اعلام کرده که قصد دارد در نمایشگاه South By Southwest 2017 یا همان SXSW حضور پیدا کرده و اطلاعات جدیدی را از مجموعه‌ بازی‌های Sonic در اختیار طرفداران خارپشت آبی قرار دهد. طبق اطلاعات رسمی پنل سگا در این نمایشگاه Gotta Go Fast نام دارد و به صورت اختصاصی مربوط به Sonic می‌شود.

مسئولین سگا توضیح داده‌اند که تاکاشی لیزوکا از استودیو Sonic Team و البته شخصی که مسئول به‌روزرسانی حساب کاربری Sonic است در پنل اشاره شده حضور پیدا می‌کنند. هنوز تمام جزئیات پنل سگا در نمایشگاه SXSW مشخص نشده اما طبق اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که جزئیات جدیدی از Sonic Mania و البته یک بازی جدید براساس Sonic طی آن ارائه می‌شود.

تابستان گذشته سگا اعلام کرد که مشغول ساخت بازی جدیدی براساس Sonic است تا بتواند گیمرهای تازه‌کار را با شخصیت محبوب خود آشنا کند. بازی که از دید سگا توانایی آشتی دادن طرفداران قدیمی این مجموعه با کمپانی ژاپنی را در اختیار دارد. طبق اعلام قبلی راجر کریگ اسمیت و مایک پولاک به عنوان صداگذارهای Sonic و Dr.Robotnik در پنل سگا حضور پیدا می‌کنند.

Sonic Mania که از گرافیکی دو بعدی بهره می‌برد امسال برای PS4، Xbox One، PC و Nintendo Switch منتشر می‌شود و احتمالا بازی جدید Sonic در جریان SXSW که 16 مارچ (ماه آینده) شروع می‌شود، معرفی خواهد شد.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + 12 =