اخبار بازی

نسخه جدید Unreal Tournament همچنان در حال ساخت است

ماه مه سال 2014 بود که Epic Games اعلام کرد ساخت نسخه جدید Unreal Tournament را شروع کرده است. قسمت قبلی این مجموعه که Unreal Tournament 3 نام داشت با اضافه کردن بخش داستانی و البته تغییرات عمده در حالت آنلاین نتوانست توجه مخاطب‌ها را به خود جلب کند.

بعد از شکست Unreal Tournament 3 شرکت Epic Games تصمیم گرفت رویکرد جدیدی را برای ساخت نسخه جدید این مجموعه اتخاذ کند. آنها اعلام کردند که این بازی را با نظر کاربرها و طرفداران مجموعه Unreal Tournament خواهند ساخت. حالا مدت زمان زیادی از شروع ساخت Unreal Tournament گذشته و هنوز این بازی به مراحل پایانی نرسیده.

در جدیدترین اطلاعات منتشر شده تیم سازنده بازی حالت جدیدی را در بخش چند نفره معرفی کرده که Flag Run نام دارد. طبق توضیحات ارائه شده Flag Run در اصل ترکیبی از حالت‌های Capture the Flag و Assualt است. در کنار این موضوع اسلحه جدیدی هم تحت عنوان Lighting Rifle معرفی شده که فعلا در مرحله اولیه ساخت است.

با وجود گذشت زمان زیادی از شروع ساخت Unreal Tournament جدید به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها نباید منتظر عرضه بازی باشیم. اطلاعات موجود نشان می‌دهد که این بازی فعلا در مرحله پیش آلفا است.

 

منبع

برچسب‌هاepic games pc Unreal Tournament
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × دو =