اخبار بازی

نسخه فیزیکی Halo Wars 2 در آمریکا عرضه نمی‌شود

در ماه ژانویه THQ Nordic اعلام کرد که با مایکروسافت به توافقی رسیده تا نسخه‌ای قابل توجه از Halo Wars 2 را به صورت فیزیکی عرضه کند. با انشار این خبر مشخص شد که گیمرها می‌توانند در کنار خرید نسخه معمولی به سراغ بسته‌بندی Ultimate بروند که در کنار Season Pass امکان تجربه Halo Wars: Definitive Edition را به آنها می‌دهد.

حالا اما خبر رسیده که این توافق میان مایکروسافت و THQ Nordic به هم خورده و عملا گیمرهای آمریکایی قابلیت خرید بازی به صورت فیزیکی را ندارند. در شرایط فعلی تنها گزینه آنها سفارش بازی از دیگر نقاط دنیا است. سازندگان بازی در استودیو 343 Industries اعلام کرده‌اند که البته توافق میان مایکروسافت و THQ Nordic به شکل کامل به هم نخورده و بسته‌های طراحی شده همچنان در اروپا عرضه می‌شوند اما مایکروسافت برنامه خود برای انتشار بازی در آمریکای شمالی را تغییر داده.

هرچند نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها در اروپا نسبت به آمریکا طرفداران بیشتری دارد اما مایکروسافت هیچ توضیحی در این رابطه نداده و به احتمال فراوان به هم خوردن برنامه‌ها برای انتشار نسخه فیزیکی در آمریکا با توجه به نزدیک بودن تاریخ عرضه تاثیر منفی روی فروش Halo Wars 2 می‌گذارد. Halo Wars 2 در تاریخ 21 فوریه (3 اسفند) برای Xbox One و Windows 10 منتشر می‌شود. شما می‌توانید تریلر لانچ Halo Wars 2‌ را در اینجا تماشا کنید.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × یک =