اخبار بازی

نسخه فیزیکی Rocket League گران‌تر از نسخه دیجیتال است

نسخه فیزیکی Rocket League گران‌تر از نسخه دیجیتال است

Nintendo Switch اولین کنسول از زمان Nintendo 64 در سال 1996 است که از کارتریج استفاده می‌کند. کارتریج‌ها شاید مزایایی داشته باشند که از جمله آن می‌توان به مطابقت با سازوکار کنسول Switch اشاره کرد اما در عین حال معایب زیادی نیز دارند. در حالی‌که سایز بسیاری از کارتریج‌ها در حال کم شدن است، اما هم‌چنان آن‌ها یک مشکل بزرگ برای سازندگان و خریداران به‌همراه دارند.

تولید کارتریج‌ به نسبت دیسک بسیار گران‌تر است و درنتیجه ناشران مجبور می‌شوند پول بیشتری از خریداران دریافت کنند. این مورد شامل حال نسخه فیزیکی عنوان Rocket League برای کنسول  Nintendo Switch نیز می‌شود. طبق گفته سازنده بازی یعنی استدیو Pysonix، نسخه فیزیکی این بازی برای کنسول Nintendo Switch نسبت به سایر پلتفرم‌‌ها 10 دلار گران‌تر بوده و قیمتی معادل 40 دلار خواهد داشت.

البته در صورت تمایل،می‌توانید نسخه فیزیکی بازی را از فرشگاه eShop تهیه کنید. زیرا قیمتی برابر نسخه فیزیکی سایر پلتفرم‌ها دارد. اما در هر حال، قیمت بالای کارتریج‌ها مشکلی است که شرکت نینتندو باید به آن رسیدگی کند. بعد از چند نسل، این اولین باری است که کمپانی‌های تردپارتی از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند بنابراین شرکت نینتندو باید جذابیت کنسول Switch را برای آن‌ها حفظ کند.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − پنج =