اخبار بازی

نسخه فیزیکی SteamWorld Dig 2 برای Nintendo Switch عرضه می‌شود؟

نسخه فیزیکی SteamWorld Dig 2 برای Nintendo Switch عرضه می‌شود؟ 1

یکی از بهترین بازی‌های استودیوی Nindie Games برای Nintendo Switch معرفی شد. به نظر می‌رسد که نسخه فیزیکی SteamWorld Dig 2 برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

این بازی که قرار است تا بسیار بهتر از نسخه اول عمل کند. تصاویر و نمایش‌های بازی نیز نشان از یک اثر خوب و سرگرم‌ کننده دارند. این بازی شامل تمام ایده‌هایی است که به دلایل خاصی در بازی اول گنجانده نشده بودند. در حال حاضر تاریخ عرضه دقیقی برای بازی وجود ندارد اما به نظر می‌رسد که سازندگان این اثر فصل تابستان را برای منتشر کردن بازی در نظر گرفته‌اند.

در حال حاضر فقط نسخه دیجیتال برای فروش تایید شده اما شاید تا روز عرضه این تصمیم مورد بازنگری قرار گیرد. در جلسه AMA در وب‌سایت Reddit سازندگان این بازی به سوالاتی پاسخ دادند. یکی از سوالات در مورد نسخه فیزیکی SteamWorld Dig 2 بود. سازندگان در پاسخ به این سوال گفتند:« در حال حاضر نمی‌توانیم قولی در مورد نسخه فیزیکی بدهیم. باید با پخش کننده‌های بازی در این مورد مذاکره کنیم. در حال حاضر خبری در مورد عرضه فیزیکی وجود ندارد اما SteamWorld Collection به صورت فیزیکی بسیار عالی کار کرد، عرضه نسخه فیزیکی بازی جدید نیز منطقی به نظر می‌رسد.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 4 =