اخبار بازی

نسخه فیزیکی Wonder Boy The Dragon’s Trap منتشر شد

وی جی مگ: یک سال از عرضه دیجیتالی بازسازیWonder Boy  برای پلتفرم‌های مختلف می‌گذرد و حالا سازندگان آن اعلام کرده‌اند که ساخته آنها یعنی Wonder Boy The Dragon’s Trap برای PS4 و Nintendo Switch‌ به صورت فیزیکی نیز در دسترس قرار گرفته.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی توضیح داده‌اند که نسخه فیزیکی Wonder Boy The Dragon’s Trap در اروپا با قیمت 39.99 یورو و 34.99 پوند عرضه می‌شود و در کنار دیسک بازی شامل یک Mini CD موسیقی‌ها، دفترچه‌ای کاغذی و کلاسیک برای توضیح‌های مختلف بازی و البته یک جا سوییچی با طرح Wonder Boy می‌شود.

چندی پیش مدیرعامل DotEmu که وظیفه نشر این بازی را برعهده داشته در گفت و گویی توضیح داد که Wonder Boy: The Dragon’s Trap موفق به فروش 100 هزار نسخه روی Nintendo Switch‌ شده است. اوضاع وقتی جالب می‌شود که بدانید فروش این بازی به صورت کلی روی دیگر پلتفرم‌ها کمتر از کنسول نینتندو بوده.

با در نظر گرفتن این موضوع که Wonder Boy: The Dragon’s Trap به صورت همزمان روی PC، Xbox One، PS4 و Nintendo Switch در ماه آپریل سال گذشته عرضه شده می‌توان نتیجه گرفت که در حال حاضر بازی‌های مستقل وضعیت به مراتب بهتری را روی پلتفرم کمپانی ژاپنی تجربه می‌کنند.

 

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − چهار =