اخبار بازی

نسخه ویژه Mass Effect Andromeda به EA Access اضافه شد

هرچند Mass Effect Andromeda نتوانست انتظارات را برآورده کند اما به نظر می‌رسد که EA فعلا از این بازی ناامید نشده. کمپانی سازنده و ناشر این بازی به تازگی نسخه ویژه Mass Effect: Andromeda که تحت عنوان Mass Effect: Andromeda deluxe edition شناخته می‌شود را برای کاربرهای Xbox One و PC در EA Access قرار داده.

پیش‌تر در ماه اکتبر مشخص شد که این نسخه Mass Effect: Andromeda شامل بازی اصلی و محتواهای اضافه برای آن است . کاربرها می‌توانند اکنون از طریق EA Access به نسخه کامل ساخته Bioware دسترسی پیدا کنند. نسخه Deluxe بازی شامل مجموعه اسلحه‌های Pathfinder Elite، زره Deep Space Explorer، زره Scavenger، دو لباس معمولی Pathfinder، پوسته‌ای جدید برای Nomad، حیوان خانگی با نام Pyjak، نسخه دیجیتالی موسیقی‌های بازی و بسته ارتقادهنده بخش چند نفره می‌شود.

هرچند Bioware پشتیبانی خود از بازی را در ماه آگوست متوقف کرده اما این به معنی عرضه شدن قسمت جدید مجموعه Mass Effect نیست. در همین راستا باید به این نکته نیز اشاره کرد که رمان داستانی Mass Effect Annihilation که چندبار تاخیر خورده بود نهایتا در ماه ژوئن سال 2018 منتشر می‌شود.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 4 =