اخبار بازی

نسخه ی آزمایشی WOT بر روی XBOX 360 در آینده ای نزدیک

gameemag

نسخه بتا بازی کنسولی World Of Tanks بر روی XBOX 360 “در آینده ای نزدیک” در دسترس خواهد بود. مدیر روابط عمومی WarGaming آقای Denny Thorley این گفته را در یک نمایش از بازی در E3 تائید کرد. این نسخه بتا ابتدا در آمریکا شمالی و کانادا شروع میشود و پس از آن به تمام کشور های دنیا میرسد.ثبت نام نسخه بتا بازی در این سایت انجام میگیرد.

جناب آقای Thorley تایید کرد، که نسخه ی آزمایشی شامل چهار نقشه و تمام تانک های بازی می باشد.

ویژگی های نسخه ی کنسولی WORLD OF TANK با نسخه ی PC کاملا متفاوت است. در این بازی 30 نفر بازیکن (15 نفر به 15 نفر) به طور همزمان بازی خواهند کرد، بدون هیچ قسمت Single Player یا یک حالت چند نفره منطقه ای. اما ممکن است شرکت Wargaming در آینده آموزش هایی در قالب بخش چند نفره به بازی اضافه کند.

این عنوان برای کسانی که اکانت Xbox Live Gold members دارند یک عنوان free-to-play است و برای دیگر کاربران دنیای XBOX LIVE یک نسخه ی آموزشی 7 روزه است. استراتژی کسب درآمد این بازی(گلد ها و تانک ها و مهماتی که میتوانید با پول خریداری کنید) با نسخه قدیمی بازی که گیمر ها آن را بر روی PC تجربه کرده اند کاملا تفاوت دارد ولی جناب آقای Denny Thorley گفت که نمیتواند زیاد وارد جزئیات دقیق بسته ها شود.

در ادامه وی گفت:”فکر میکنم که شما تشابهاتی میان این بازی و نسخه پی سی ببینید،ولی در عین حال تفاوت هایی هم خواهید دید.

تنها تفاوت اصلی این نسخه و نسخه پی سی در طراحی کنترل کردن تانک هاست { این موضوع بدان معناست که شما برای بازی کردن نسخه ی کنسولی این غنوان یاز به کنترلر خواهید داشت! } و چند رابط کاربری جدید برای این که بازیکنان راحت تر بتوانند بازی را کنترل کنند.

 

سید محمد امین سکاکی

سید محمد امین سکاکی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + 11 =