اخبار بازی

نسخه Definitive Edition بازی Middle-earth: Shadow of War معرفی شد

نسخه Definitive Edition بازی Middle-earth: Shadow of War معرفی شد

وی جی مگ: شرکت ناشر Warner Bros نسخه Definitive Edition بازی Middle-earth: Shadow of War را معرفی کرد. این نسخه حاوی تمامی به‌روزرسانی‌ها و محتویاتی است که پس از انتشار برای بازی عرضه شده بود.

به گزارش وی جی مگ، از زمان عرضه بازی Middle-earth: Shadow of War در پاییز گذشته، ساخته استودیو Monolith Productions به پلیرها این فرصت را می‌دهد که داستانی حماسی و بزرگ را در دنیای فانتزی خلق شده توسط جی.آر.آر تالکین تجربه نمایند. در صورتی که تاکنون موفق به تجربه دنباله بازی Middle-earth: Shadow of Mordor یعنی Shadow of War نشدید حال بهترین فرصت برای شما بوده تا بازی را به همراه تمامی محتویات ارائه شده برای این اثر اکشن نقش‌آفرینی تجربه کنید.

شرکت Warner Bros اظهار کرد نسخه Definitive Edition عنوان مذکور شامل بازی اصلی و تمامی بسته‌های الحاقی و گسترش‌دهنده‌ای است که پس از عرضه برای آن انتشار یافته است. از جمله بسته‌های الحاقی باید به Slaughter Tribe و Outlaw Tribe برای بخش نمسیس بازی و Blade of Galadriel و Desolation of Mordor که بسته‌های الحاقی بخش داستانی به شمار می‌روند اشاره کرد. به‌علاوه این نسخه شامل همه به‌روزرسانی‌ها، پیشرفت‌ها و بهبودهایی است که ساخته Monolith Productions از زمان انتشار تاکنون دریافت کرده که شامل حذف شدن بخش پرداخت درون برنامه‌ای و در دسترس قرار گرفتن پایان‌بندی بخش داستانی می‌شود.

نسخه Definitive Edition بازی Middle-earth: Shadow of War در تاریخ 28 آگوست 2018 (6 شهریور 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × یک =