اخبار بازی

نسل آینده بازیهای رایانه ای در PC : بنچمارک های سیستم های نجومی+ مانیتور های 4K

نسل آینده بازیهای رایانه ای در PC : بنچمارک های سیستم های نجومی+ مانیتور های 4K 1

با شروع پیش فروش مانیتورهای سری PQ321Q شرکت ASUS که کیفیت 4K را دارند و جیب شما را با مبلغ ناقابل 3500 دلار نابود می کنند، سوالی که باید از خودمان بپرسیم این است که آیا سیستم ها یا همان RIG های ما توانایی اجراکردن بازیها در چنین مانیتورهایی را دارند یا خیر؟! جواب این سوال بدون درنگ “نه”می باشد ! مگر اینکه شما یک GPU نجومی داشته باشید، یا چند تا!!! نویسنده مطلب نیز منتظر است  تا ASUS مانیتورش را تحویل دهد. با این حال یک تیم از سایت AnandTech در نمایشگاه Computex در تایوان، با همکاری تیمی از شرکت گیگابایت، موفق شدند تا بر روی یک مانیتور 4K شرکت شارپ، کارت گرافیک های مختلفی را بر روی بالاترین درجه تنظیمات گرافیکی تست کنند! نتایج جالب از این آزمایش بدست آمد، و این تیم ها فقط توانستند سه بازی گرافیک ذوب کن یعنی Dirt 3 و Metro : Last Light و Sleeping Dogs را اجرا کنند! و هم اکنون بخش متوقف کننده قلب شما، بنچمارک این سه بازی با بالاترین تنظیمات گرافیکی بر روی یک مانیتور 4K :

test1

test2

test3

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 13 =

  • 4 تا titan6gb میشه اینقدر فریمش تو این مانیتور خدا رحم کنه این دیگه چه مانیتوریه؟4 تا titan6gb فقط میشه 16میلیون 500 هزارتومان قیمتش.قیمت مانیتور چنده؟فکر کنم با رم و cpu و خود مانیتور از 20 میزنه بالا.ولی دیگه سیستم خدا میشه.ما که به هزار تا زحمت تازه میخوام یک کارت گرافیک hd7950 بخرم.خوش به حال کسی که این سیستم رو داره.

  • کنسول های نسل بعد بشتر از 1080P جواب نمیدهدند و با هیچ آپدیتی این کار قابل انجام نیست مگه پردازنده گرافیکی پلی4 چقدر قدرت داره?جهت اطلاعتون دقیقا به اندازه یه 6970 AMD که با چنین چیپ گرافیکی اصلا نمیشه چنین انتظاری رو براورده کرد البته به نظر من 1080 هم خیلی خوبه و قابله قبول.

  • یا ابلفضل! یا جداد!
    4تا GTX titan بازی sleeping Dogs رو 57 فریم داده!
    اگه اینا بیادش ، فکر کنم باید بریم رو سرور بازی کنیم!

    • چرا میشه ولی تا 1080P بیشتر بهتون رزولوشن نمیده.
      مگر اینکه برنامه ای داشته باشن و نرم افزاری اپدیت بشه سخت افزارشون.
      هنوز معلوم نیست.
      اگر 1080 بخواد تصویر بده مثل این میشه که یه ماشین خریدی 260 تا سرعت داره و تو یه اتوبان هم هستی که تا 200 تا میتونی پر کنی ولی داری 100 تا سرعت میری