اخبار بازی

نشانه‌ای جدید از ساخت GTA 6

نشانه‌ای جدید از ساخت GTA 6

وی جی مگ: صفحه کاری یکی از طراحان شعبه هند استودیو Rockstar اشاراتی به ساخت GTA 6 داشته است. Bibin Michael طراحی گه پیش از این در تولید GTA 5 و Red Dead Redemption 2 نقش داشته ظاهرا در فرایند تولید نسخه ششم مجموعه Grand Theft Auto مشارکت دارد. بازی اگرچه هنوز معرفی نشده اما شاید این موضوع نوعی تاییدیه نیمه رسمی محسوب شود.

به گزارش وی جی مگ، رزومه کاری Bibin Michael در Art Station به طور واضح GTA 6 را در میان موارد دیگر نشان می‌دهد. بین بازه زمامی دسامبر 2017 تا آپریل 2018 این طراح هنری برای بسته الحاقی GTA 5 وسایل نقلیه طراحی کرده و در دفتر شعبه هند Rockstar روی GTA 6 کار کرده است. اگرچه اشاره‌ای به مشارکت Michael در Red Dead Redemption 2 در اینجا نشده اما صفحه تشکرات بازی شامل اسم این شخص نیز می‌شود. جدا از اعضای تیم سازنده اصلی Red Dead Redemption 2، این لیست شامل اسم افرادی که به هر طریقی در ساخت بازی کمک کردند اما جزو تیم اصلی نبودند می‌شود.

اگرچه حضور و فعالیت Michael در Rockstar India در صفجه پروفایل این شخص در LinkedIn درج شده اما مشخص نشده که ایشان در توسعه چه بازی‌هایی نقش داشته است. این اطلاعات توسط یکی از اعضای GTA forums به اشتراک گذاشته شد با این حال اکثریت اعضای این انجمن موافق بودند که این امر لزوما مهر تاییدی بر وجود داشتن و در دست تولید بودن نسخه جدید GTA نخواهد بود. اصلا دور از انتظار نیست که Rockstar Games پس از اتمام کار روی Red Dead Redemption 2 به سراغ ساخت نسخه‌ای جدید از GTA برود. در مقابل می‌دانیم که این کمپانی همواره زمان زیادی را صرف توسعه بازی‌های خود می‌کند و از همین رو می‌توان نتیجه گرفت تا انتشار اطلاعات و رونمایی رسمی، مدت زمان فراوانی باقی مانده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 5 =