اخبار بازی

نشانه‌هایی از ساخت بازی جدید Fable

نشانه‌هایی از ساخت بازی جدید Fable

وی جی مگ: استودیو بریتانیایی Playground Games با معرفی بازی Forza Horizon 4 و به تصاحب در آمدن توسط مایکروسافت در مرکز توجهات در E3 2018 قرار گرفت. این استودیو پیش از این اعلام کرده بود در حال کار روی یک بازی Open World در ژانری غیر ریسینگ بوده و بسیاری از شایعات از ساخت بازی جدید Fable حاکی بودند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل GamesIndustry.biz استودیو Playground Games کارمندان جدیدی را استودیوهای مختلف چون EA Motive، BioWare، Rocksteady، Ninja Theory و Guerrilla Games به استخدام در آورده و قرار است همگی در شعبه جدید این شرکت تحت عنوان Leamington Spa Studio مشغول به کار شوند. استودیویی که در حال حاضر مشغول توسعه پروژه جدید خود در سبک اکشن نقش‌آفرینی Open World است.

Scotty Brown و Noel Lukasewich که به عنوان طراح محیط در شرکت EA روی عناوینی چون Star Wars Battlefront II و Mass Effect کار کردند، نویسنده ارشد Rocksteady یعنی Martin Lancaster، انیماتور ارشد آقای Chris Goodall و ناظر ارشد بخش تضمین کیفی Rob den Dekker از استودیو Ninja Theory از جمله افراد جذب شده توسط استودیو Playground هستند. طراح ارشد رابط کاربری Playground یعنی Joe McKernan که قبلا به منظور فعالیت در Guerrilla و Bungie این استودیو را ترک کرده بود باری دیگر به Playground بازگشت.

جذب و استخدام این افراد بااستعداد خشنودی و هیجان کارگردان Playground یعنی Gavin Raeburn را به دنبال داشته که در رابطه با پروژه جدید در دست ساخت تیم خود بسیار خوش‌بین است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 − 5 =