اخبار بازی

نشانه‌هایی جدید از بسته قابل دانلود Prey

وی جی مگ: استودیو Arkane و Bethesda به عنوان ناشر Prey به تازگی با انتشار توئیتی باز هم به موضوعی اشاره کرده‌اند که احتمالا مربوط به بسته قابل دانلود Prey می‌شود. بازی که توسط استودیو Arkane ساخته و با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدها و گیمرها روبرو شد.

به گزارش وی جی مگ، در این توئیت جدید نوشته شده «خاطره‌ای مهم: سه چیز را نمی‌توان برای مدت زیادی مخفی نگه داشت: خورشید، ماه و حقیقت.» (a Great meMory: thRee thINGs caNNOt be lOnG hidden: the sun, the MOOn, AnD the tRuth) نحوه نوشته شدن این توئیت به احتمال نشان از پیامی مخفی دارد و با توجه به همین موضوع مخاطب‌های بازی تمام حرف‌های بزرگ را از جمله جدا کرده و به MRINGNOOGMOOADR رسیده‌اند. به طور واضحی پیام مخفی پیدا شده نشان دهنده کلمه‌ای مشخص نیست اما برخی اعتقاد دارند که با به هم زدن ترتیب حروف می‌توان به جمله Good Morning, Morgan رسید.

سال گذشته در تاریخ 5 ماه می بود که Prey منتشر شد و هرچند در زمینه فروش عملکرد درخشانی نداشت اما توانست با کیفیت خود نظر بسیاری را جلب کند. باید نهایتا با معرفی رسمی بسته قابل دانلود Prey چه اطلاعاتی را به دست می‌آوریم. بسته‌ای که پیش‌تر شایعه شده بود گیمر را به کره ماه می‌برد.

منبع: توئیتر

برچسب‌هاarkane Bethesda pc PREY PS4 xbox one
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × دو =