اخبار بازی

نشانه‌هایی جدید از Resident Evil 3 Remake

نشانه‌هایی جدید از Resident Evil 3 Remake

وی جی مگ: با توجه به موفقیت کیفی و تجاری عظیمی که بازسازی Resident Evil 2 کسب کرد ساخت بازسازی دنباله مستقیم این اثر یعنی Resident Evil 3 اجتتاب‌ناپذیر به نظر می‌رسد. در جالی که پیش از این اشارات مختلفی به آن شده بود اکنون هم کپکام نشانه‌هایی جدید از Resident Evil 3 Remake در توییتر رسمی این مجموعه به اشتراک گذاشته است.

به گزارش وی جی مگ، در 15 مارچ بود که این اکانت تویتتر تصویری از جیل ولنتاین در بازسازی نسخه اول Resident Evil به اشتراک گذاشت. در کنار این عکس، عبارت “آیا تا به حال احساس کرده‌اید شخصی در حال تماشای شماست؟” هم ضمیمه شده است. همان‌طور که می‌دانید این شخصیت، پروتاگونیست نسخه سوم هم محسوب می‌شود. این نوشته شاید به نوعی به شخصیت منفی اصلی Resident Evil 3 یعنی Nemesis اشاره می‌کند که نوعی دشمن Tyrant در بازی به شمار می‌رفت و همانند Mr. X در Resident Evil 2 دردسرهای فراوانی برای پلیر ایجاد می‌کرد.

روز گذشته نیز توییت دیگری این‌ بار از بازسازی Resident Evil 2 منتشر شد که در آن شخصیت کلیر ردفیلد به یک شکاف درون دیوار خیره شده است. عبارت “مشخص است که چیزی یا کسی از مفهوم در چیزی نمی‌داند.. به نظر شما چه اتفاقی برای دیوار افتاده است ؟ ” نیز در این توییت مشاهده می‌شود. این مورد نیز می‌تواند نشانه‌ای دیگر از Resident Evil 3 Remake و Nemesis باشد که همواره با در هم شکستن دیوارها در مقابل پلیر ظاهر می‌شد. واضح است که ساخت بازسازی نسخه سوم در حال کار بوده و تنها باید منتظر معرفی رسمی آن از سوی کپکام باشیم. شاید نمایشگاه E3 بهترین زمان برای انجام آن باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + 1 =