اخبار بازی

نشانه‌های جدید از Ghostbusters Remaster

نشانه‌های جدید از Ghostbusters Remaster

وی جی مگ: در ابتدای هفته گذشته مدرکی از Ghostbusters Remaster به دست آمد که طی آن این نسخه ریمستر در سازمان رده‌بندی سنی تایوان لیست شده بود. اکنون نوبت به لیست شدن این بازی در سازمان رده‌بندی سنی کره جنوبی رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، باید اشاره داشت در حالی که اولین رده‌بندی سنی تنها برای کنسول Xbox One لیست شده بود دومین مدرک به دست آمده مختص پلتفرم PC بوده و از Epic Games Korea به عنوان ناشر یاد کرده است. نکته‌ای که بیان می‌دارد بازی روی PC در انحصار Epic Games Store خواهد بود. این مسئله‌ مسلما باعث نگرانی بسیاری از PC گیمرها خواهد شد زیرا Epic به منظور جذب پلیر و مخاطب بیشتر سعی داشته تا عناوین مختلف را در انحصار پلتفرم خود در آورد. با توجه به مدرک جدیدی که از Ghostbusters Remaster در سازمان رده‌بندی سنی کره جنوبی به دست آمده، به نظر می‌رسد این نسخه ریمستر، واقعیت داشته و در حال ساخت قرار دارد.

با این حال از آن جایی که بازی اصلی یعنی Ghostbusters: The Video Game محصول سال 2009 برای کنسول‌های نینتندو و سونی نیز منتشر شد احتمالا شاهد عرضه این ریمستر برای PS4 و Nintendo Switch نیز خواهیم بود. ساخت و عرضه آن برای کنسول‌های نسل آینده در زمان انتشار نیز دور از انتظار به نظر نمی‌رسد. در حال حاضر از Epic Games و Mad Dog Games به عنوان ناشر این پروژه یاد شده  با این حال از آن جایی که حقوق این اثر هم‌چنان در دست Atari است احتمالا این کمپانی نیز به نوعی در ساخت بازی دخیل خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × دو =