اخبار بازی

نشر بازی بعدی سازنده A Way Out باز هم برعهده EA است

نشر بازی بعدی سازنده A Way Out باز هم برعهده EA است

وی جی مگ: آقای Jasef Fares و استودیو Hazelight Studios پس از عرضه بازی A Way Out سخت مشغول کار روی پروژه بعدی خود هستند. در این مدت‌ سوالات بسیاری از Jasef Fares در خصوص ناشر بازی بعدی وی پرسیده شده است. حال به گفته او نشر بازی بعدی سازنده A Way Out باز هم برعهده شرکت EA خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، Fares در گفتگو با Eurogamer تایید کرد که باری دیگر شرکت EA وظیفه نشر پروژه‌ای که او و تیم Hazelight Studios در حال توسعه و تولید آن هستند را برعهده خواهد داشت. «بله ما باز هم با EA کار خواهیم کرد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. آن‌ها پشتیبانی خوبی انجام می‌دهد. برای من اهمیت ندارد که اگر ناشر بازی ما باز هم EA باشد. نحوه کار من چنین است. من به جنبه اقتصادی که ناشران به دنبال آن هستند احترام می‌گذارم اما کسی نباید با دیدگاه من در خصوص پروژه‌ای که به همراه تیمم تولید می‌کنم کاری داشته باشد. این موضوع برای من اهمیت زیادی دارد و افراد حاضر در شرکت EA نیز به خوبی از این مسئله مطلع هستند و حامی بسیار خوبی هم هستند.»

در ادامه Fares به صحبت درباره بازی بعدی خود پرداخت که در حال حاضر توسعه آن در مراحل ابتدایی قرار دارد و تاکنون، تنها چند ماه شده است که پروسه ساخت آن را شروع کرده و بازی در مراحل پیش‌تولید قرار دارد. اما طی چند هفته آینده، این بازی وارد مرحله Full Production خواهد شد. لازم به ذکر است دو الی سه سال طول خواهد کشید تا سازندگان بتوانند نمایشی از پروژه خود را به اشتراک بگذارند.

در آخر Fares گفت این بازی از هر جهت از A Way Out بزرگ‌تر بوده زیرا مقیاس و ایده پشت این اثر چنین چیزی را ایجاب می‌کند و هدف تیم سازنده صرفا بدین شکل نیست که بخواهند بازی بزرگ‌تر از اثر قبلی خود بسازند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + نه =