اخبار بازی

نشست اضطراری در Bioware

نشست اضطراری در Bioware

وی جی مگ: عرضه Anthem و شکست آن نشان داد که وضعیت داخلی استودیو Bioware به هیچ‌وجه مناسب نیست. گزارش جیسون شریر در وبسایت کوتاکو نیز در ادامه نشان داد که مشکلات بسیاری در جریان ساخت این عنوان ایجاد شده و EA نیز در بسیاری از آنها نقش مستقیم داشته. مشکلاتی که حالا به نظر می‌رسد قرار است به برگزاری نشست اضطراری در Bioware منتهی شود.

به گزارش وی جی مگ، تغییرات مدیریتی متعدد و فشار کاری مداوم در کنار اجبار به استفاده از موتور گرافیکی Frosbite نهایتا تاثیر منفی خود را نشان داد و Anthem به خوبی نشان داد که حتی استودیو قدرتمندی همچون Bioware نیز می‌تواند با هدایت اشتباه به مسیری نامناسب کشیده شود. در نهایت اما امروز جیسون شریر که گزارش اولیه از مشکلات داخلی استودیو زیرمجموعه EA را منتشر کرده بود در توئیتر خود اعلام کرده که قرار است روز چهارشنبه نشستی اضطراری در Bioware با حضور تمامی اعضا و مدیران برگزار شود.

نکته قابل توجه این است که اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهند که همچنان اعضای Bioware از سرنوشت خود بی‌خبر هستند و برخی از آنها حتی نسبت به برگزاری این شنست اضطراری در Bioware ناامید هستند و اعتقاد دارند که مدیران EA فرصت مناسبی را برای آنها جهت ادامه کار قرار نمی‌دهند.

باید دید نهایتا چه سرنوشتی در انتظار استودیو Bioware به عنوان یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان عناوین نقش آفرینی است. استودیویی که چندی پیش و در جریان TGA 2018 بازی جدید خود یعنی Dragon Age 4 یا بهتر است بگوییم قسمت چهارم این مجموعه را معرفی کرد اما همچنان سرنوشت تولید آن نیز به شکل درستی مشخص نشده.

برچسب‌هاAnthem Bioware EA Editors Pick
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 13 =